The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..eli kutittaa.

Koskapa on noin ärtsynä, niin...

Kerpeles, mies!!! Lääkäriin mars!!!:mad:


..hemmetinkö takia aina pitää päästää tilanne pahaksi kun vois helpommallakin päästä*jupisee*...sitäpaitti siellä vois olla tosinättimysmaximus lääkäritätinen paikalla(y)...kenties punatukkainenkin, mietis sitä :)!
Peppi ei välttämättä ole punatukkainen.

Se on vaan mun fantasia. Oikeesti naisilla on tai ei ole tukkaa ja jos on niin se saa olla minkävärinen tahansa. Peppikö piittaisi semmoisesta pikkuseikasta kuin tukan väri?
Mut jos se on punainen niin mä tunnistan hänet helpommin.

Tätä en olekaan aikoihin laittanut. Olavi Virran itsensä tekemä laulu. Äänestä huomaa, että tossa lauletaan omaa eikä muiden tekstiä.
 
Peppi ei välttämättä ole punatukkainen.

Se on vaan mun fantasia. Oikeesti naisilla on tai ei ole tukkaa ja jos on niin se saa olla minkävärinen tahansa. Peppikö piittaisi semmoisesta pikkuseikasta kuin tukan väri?
Mut jos se on punainen niin mä tunnistan hänet helpommin.

Tätä en olekaan aikoihin laittanut. Olavi Virran itsensä tekemä laulu. Äänestä huomaa, että tossa lauletaan omaa eikä muiden tekstiä.
..mie oon hilavitkuttimella(n) eli tuuliviirillään käyvän rakkineen kanssa mikä ei nyt suostu näyttään linkkejä. Musalinkkejä erityisesti...paheksun.

Joten - mikäpä oli Olavin laulu :)?

Ja juu, Peppis tunnistat ihan varmasti - näkyipä hiuksia tai ei :)

Edit.Ja sinne lääkäriin. Oikeesti.
 
..mie oon hilavitkuttimella(n) eli tuuliviirillään käyvän rakkineen kanssa mikä ei nyt suostu näyttään linkkejä. Musalinkkejä erityisesti...paheksun.

Joten - mikäpä oli Olavin laulu :)?

Ja juu, Peppis tunnistat ihan varmasti - näkyipä hiuksia tai ei :)

Edit.Ja sinne lääkäriin. Oikeesti.
Laitoin rastin seinään.

Ja minkäs luulisit Olavi Virran laulun olleen jos punatukkaisista tytöistä puhutaan?
 
Joo päivää, huomisaamuna pitäis olla klo 7:30 viimeistään ilmoittautumassa meilahdessa osastolle, jossa labratäti odottelee mua neuloineen ja toinen täti piuhoineen ekg:hen. Sit olis vuorossa aamupalan ahmiminen ja klo 9 keuhkoröntgen ja tietokonekuvaus, sekä keuhkojen toimintakokeet. Ai niin onhan mulla 6 minuutin kävelytestikin huomena.
Keskiviikkona multa kaivellaan keuhkoista koepaloja nukutuksessa ja heräämön kautta osastolle odottelemaan keuhkoröntgenissä käyntiä.
Torstaina odotellaan varmaankin taas iltaan asti, jotta tohtorit tulee sanomaan, että kaikki ok, mee kotiis siitä.
 
Tähän ajankohtaan sopiva ilmiö :)

Mikäs on olo :)? Miten kätesi? Turvotus laskenut/ hävinnyt?
No juu, onneks kello on noin paljon, nii voi kohta alkaa koisimaa :)

No eipä parempaan oo menossa. Alkanu luut törröttää kyynärpäistä, tai siis sellatteet kuhmut näkyy. Omenien keräämisestä ei tykänny kädet ollenkaan, turpos molemmat ihan kauheiks. Sitte kaikkee muuta pientä ilmaantuu. Mut keskiviikkona on se lääkäri taas.

Muuten kyllä tästä kaikesta huolimatta mulla on pitkästä aikaa tosi hyvä mieli ollu tänään. Kävin kummityttöä kattomassa, sitte yhellä yritysvierailulla. Soitin entiselle esimiehelle ja kyselin saanko käyttää sitä suosittelijana, ku aattelin lisäillä vähän siihen mun koulutushakemukseen kaikkea, koska mä oon vakaasti päättänyt, että mä haluan sen paikan ja että mä saan sen myös :D
 
No juu, onneks kello on noin paljon, nii voi kohta alkaa koisimaa :)

No eipä parempaan oo menossa. Alkanu luut törröttää kyynärpäistä, tai siis sellatteet kuhmut näkyy. Omenien keräämisestä ei tykänny kädet ollenkaan, turpos molemmat ihan kauheiks. Sitte kaikkee muuta pientä ilmaantuu. Mut keskiviikkona on se lääkäri taas.

Muuten kyllä tästä kaikesta huolimatta mulla on pitkästä aikaa tosi hyvä mieli ollu tänään. Kävin kummityttöä kattomassa, sitte yhellä yritysvierailulla. Soitin entiselle esimiehelle ja kyselin saanko käyttää sitä suosittelijana, ku aattelin lisäillä vähän siihen mun koulutushakemukseen kaikkea, koska mä oon vakaasti päättänyt, että mä haluan sen paikan ja että mä saan sen myös :D
No voi sun saaplari, toivon todella että keskiviikko tuo viisautta tilanteeseesi. Eihän tommonen kärvistely ole mistään kotoisin. Äriset ja muriset kunnolla, jotta pääset tutkimuksiin. Minkään epämääräsen mukadiagnoosin kans et kotiudu. Otat sen miehes mukaan pontimeksi :).

Ja hyvä että päivään on mahtunut huippujuttuja :). Kyllä sä sinne koulutukseen pääset, muuta vaihtoehtoa kun ei olekaan (y)!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei lopu.

Mut jos Majuri lakkaa paheksumasta niin sit loppuu.
Toi seinä joka on varattu niille asioille joita Majuri ei paheksu on jokseenkin tyhjä.
Se seinä johon laitan rastin aina kun Routamisu paheksuu jotain on huomattavasti pienempi mutta ihan yhtä tyhjä
Sä oot sitten mokoma koijari huijannut muap_O:cautious:*ufopääkkönen*??!!

Et ensimmäistäkään ruksirastia oo laittanu kerta tyhjää näyttää :cry:


Mun paheksumiset menee ihan kuuroille korville ja hukille. Hmpfh.*mököttää mutruhuulena*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä