The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No voi sun saaplari, toivon todella että keskiviikko tuo viisautta tilanteeseesi. Eihän tommonen kärvistely ole mistään kotoisin. Äriset ja muriset kunnolla, jotta pääset tutkimuksiin. Minkään epämääräsen mukadiagnoosin kans et kotiudu. Otat sen miehes mukaan pontimeksi :).

Ja hyvä että päivään on mahtunut huippujuttuja :). Kyllä sä sinne koulutukseen pääset, muuta vaihtoehtoa kun ei olekaan (y)!
Mä oon päättäny etten lähe sieltä lääkäriltä pois, ennenku oon saanu reumapolille lähetteen tutkimuksiin, en sitä tosiaan toivo, että mulla se olis, mutta kun näitä oireita tässä nyt on ollu ja niitä miettii, niin kyllä ne aika vahvasti tällaselle ei lääkärille kuulostaa reumaperäisiltä. Mut tottakai toivotaan et joku helppohoitoinen vaiva olis.

Tottakai mä pääsen :)
 
Mä oon päättäny etten lähe sieltä lääkäriltä pois, ennenku oon saanu reumapolille lähetteen tutkimuksiin, en sitä tosiaan toivo, että mulla se olis, mutta kun näitä oireita tässä nyt on ollu ja niitä miettii, niin kyllä ne aika vahvasti tällaselle ei lääkärille kuulostaa reumaperäisiltä. Mut tottakai toivotaan et joku helppohoitoinen vaiva olis.

Tottakai mä pääsen :)
Napakkana oot siellä, niin homma hoituu :). Hengessä oon mukana(y)
 
Mä oon päättäny etten lähe sieltä lääkäriltä pois, ennenku oon saanu reumapolille lähetteen tutkimuksiin, en sitä tosiaan toivo, että mulla se olis, mutta kun näitä oireita tässä nyt on ollu ja niitä miettii, niin kyllä ne aika vahvasti tällaselle ei lääkärille kuulostaa reumaperäisiltä. Mut tottakai toivotaan et joku helppohoitoinen vaiva olis.

Tottakai mä pääsen :)
Ois kyllä jo melkosen korkee aika päästä oikeisiin tutkimuksiin
 
...tuo mekko kun olis ollut semmoinen oikea mekko eli alaosa kokonainen, niin....bellissima :)! Upea vari puvussa, kaunis decolte - mutta pilattu sitten ihan kasittamattomalla...plaah.

Ja siis...missa nuitten aivot on kun ne pukee tommosia paallensa? Juuei, ei tajuu. Mutta en ma mikaan malli olekaan (y)
 
Hyvä luoja. Oon tänään seikkaillu julkineilla enemmän ku varmaan ikinä. Koulu- ja tarhamatkojen päälle lähettiin poikasen kans hakemaan äiti keskustasta. Oli sangen mielenkiintoista lähtee täältä ekaa kertaa keskustaan. Vaikka muuten en tästä älykännykästä niin perusta, mut reittiopas 5/5 tyhmälle landepaukulle.
Kotiuduttiin vasta puoli kymmenen aikaan, herätyskello soittais viideltä.
Nappaa [ ]
Ei nappaa [x]
 
...tuo mekko kun olis ollut semmoinen oikea mekko eli alaosa kokonainen, niin....bellissima :)! Upea vari puvussa, kaunis decolte - mutta pilattu sitten ihan kasittamattomalla...plaah.

Ja siis...missa nuitten aivot on kun ne pukee tommosia paallensa? Juuei, ei tajuu. Mutta en ma mikaan malli olekaan (y)
Siinä on vaan kangas loppunu kesken
 
Kolmen kilon lanttukukko uunissa. Tuli vähän liian iso mutta kasassa pysyi! (y)
Käänsin sen välissä että paikkasin pohjan vuodot kun pohjahan ei kypsy niin hopusti kuin päällinen.
Eka lanttukukko ikinä.
..ja toisella kerralla tietaa jo taas hiukan paremmin miten tehda ja toimia eli tuossakin vain tekemalla oppii enemman :)

Muuten..ite en ole ensimmaistakaan kukkoa maistanut*ufopaakkonen*:notworthy:..paheksun.
 
...tuo mekko kun olis ollut semmoinen oikea mekko eli alaosa kokonainen, niin....bellissima :)! Upea vari puvussa, kaunis decolte - mutta pilattu sitten ihan kasittamattomalla...plaah.

Ja siis...missa nuitten aivot on kun ne pukee tommosia paallensa? Juuei, ei tajuu. Mutta en ma mikaan malli olekaan (y)
Niin no itse olen sitä mieltä että mitä turhaan jäädä tuohon jos haluaa paljastella, pillusilteen stayuppien (korkeintaan) kanssa vaan. Tai korkkarit vaan. Tai pukeutua hyvän maun kanssa.
 
..ja toisella kerralla tietaa jo taas hiukan paremmin miten tehda ja toimia eli tuossakin vain tekemalla oppii enemman :)

Muuten..ite en ole ensimmaistakaan kukkoa maistanut*ufopaakkonen*:notworthy:..paheksun.
No olenhan mie kalakukkoja kaikenlaisia teheny, oli nyt vaan niin paljon täytettä. Teen kuoritaikinaa aina reilusti että jää paikkotarviketta ja lopuista saa kaulittua näkkärit, ruisjauhoja vaan vähän lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä