Hittojako sinäkin menit muuttamaan avattaresi?No tosta ei ainakaan häviä mitään ruuanlaitossa,kuten yleensä jauhelihasta häviää jonkin verran kypsennyksen aikana. 250g härkistä vastaa 400 g jauhelihaa
Nyt sinua(kaan) ei meinaa enää tunnistaa.
Hittojako sinäkin menit muuttamaan avattaresi?No tosta ei ainakaan häviä mitään ruuanlaitossa,kuten yleensä jauhelihasta häviää jonkin verran kypsennyksen aikana. 250g härkistä vastaa 400 g jauhelihaa
Harmillista tuolainenEttä mua ärsyttää kun on luvattu tulla aikaan klo x mut sit kysytäänkin et sopiiko kuitenkin klo xx. Mä nyt kuitenkin muutin omat suunnitelmani sen takia. Ei nyt mitään katastrofia sen takia tullu mutta ottaa se silti päähän.
Ei makkarassakaan mitään lihaa ole.Öykkei, kannatti herätä tähänkin päivään , kiitti infosta
Toi vois olla kokeilunarvoista jos itelleni väsäisin Jotakin mutta...niin kauan kun äijäenergia rulettaa torpassa, niin pitää olla lihaa tarjolla
Lihaa tuo munkin isäntä syö,mutta maistaa myös mun hömpötyksiäÖykkei, kannatti herätä tähänkin päivään , kiitti infosta
Toi vois olla kokeilunarvoista jos itelleni väsäisin Jotakin mutta...niin kauan kun äijäenergia rulettaa torpassa, niin pitää olla lihaa tarjolla
Vaihtelu virkistääHittojako sinäkin menit muuttamaan avattaresi?
Nyt sinua(kaan) ei meinaa enää tunnistaa.
...meillä ei kyllä gauheesti makkaraa syödä...että lihaa tiskiin, kits.Ei makkarassakaan mitään lihaa ole.
Jo makkaraneuvos Paukku aikanaan sanoi, että "mitä helvettiä lihalla on makkaran kanssa tekemistä".
Äijäenergia...
näin isoppojat on puhuneet mutta ujona maalaispoikana en ole uskaltanu kokeillaVaihtelu virkistää
Lihaa tuo munkin isäntä syö,mutta maistaa myös mun hömpötyksiä
Mä laitan sitä sekä soppaan, että uuniin vaikka tiedänkin, että makkara on makkarapuun hedelmä eikä mikään kasvis. Koska minähän en kasviksia syö!...meillä ei kyllä gauheesti makkaraa syödä...että lihaa tiskiin, kits.
Auttaisikohan kortisoni tai joku muu apteekista saatava? Monesti apteekissakin osataan ja tiedetään neuvoa.Mulla on vasemmassa nilkassa (siis huomattavasti mulkun ulottumattomissa) ihan saatanallinen ihottuma joka ei lähde käsikauppavoiteilla pois. Semmoinen kolikon kokoinen joka ei leviä mihinkään eikä tartu mihinkään. Mutta tuntuu pureutuvan aina vaan syvemmälle nahkaan sillai, että on kohta luussa.
En moisen takia viittis lääkäriä vaivata mutta kohta alkaa tuntua siltä, että on pakko.
Kutittaako sitä?Mulla on vasemmassa nilkassa (siis huomattavasti mulkun ulottumattomissa) ihan saatanallinen ihottuma joka ei lähde käsikauppavoiteilla pois. Semmoinen kolikon kokoinen joka ei leviä mihinkään eikä tartu mihinkään. Mutta tuntuu pureutuvan aina vaan syvemmälle nahkaan sillai, että on kohta luussa.
En moisen takia viittis lääkäriä vaivata mutta kohta alkaa tuntua siltä, että on pakko.
Kun ei auta.Auttaisikohan kortisoni tai joku muu apteekista saatava? Monesti apteekissakin osataan ja tiedetään neuvoa.
En voi raapia enää koska seuraavaksi tulee luu näkyviin.Kutittaako sitä?
..kuulinko mä pjärsiillepotkimisen kutsuhuudahduksenKun ei auta.
Pahaa pelkään, että tohon ei auta kurkumakaan, mutta olen maailman huonoin lähtemään lääkäriin.
Kurkuma itseasiassa saattaisi auttaa. Sekoita sitä luomukookosöljyyn 50/50% ja hiero ongelmakohtaan.Kun ei auta.
Pahaa pelkään, että tohon ei auta kurkumakaan, mutta olen maailman huonoin lähtemään lääkäriin.
..eli kutittaa.En voi raapia enää koska seuraavaksi tulee luu näkyviin.
Mitä sää oot koettanu siihen? Meidän taloudessa kaikki ihottumat on parantunu Sibicortilla, mieto kortisonivoide reseptivapaana apteekin kylmäkaapista.Kun ei auta.
Kaiken mitä ilman reseptiä saa.Mitä sää oot koettanu siihen? Meidän taloudessa kaikki ihottumat on parantunu Sibicortilla, mieto kortisonivoide reseptivapaana apteekin kylmäkaapista.