nahkabanaani.makkara on makkarapuun hedelmä
ylläolevalle voi kuitenki huoletta nauraa,Tai naura tuolle ja odota kuoliota/kirurgin veistä.
Peppi ei välttämättä ole punatukkainen...eli kutittaa.
Koskapa on noin ärtsynä, niin...
Kerpeles, mies!!! Lääkäriin mars!!!
..hemmetinkö takia aina pitää päästää tilanne pahaksi kun vois helpommallakin päästä*jupisee*...sitäpaitti siellä vois olla tosinättimysmaximus lääkäritätinen paikalla...kenties punatukkainenkin, mietis sitä !
Tossa on Queenilla ehkäpä parhaat stemmat koskaan ja Freddie on elämänsä vedossa.Hyvää Freddie Mercuryn syntymäpäivää
Mikä on sinun tekosyysi?Juoppohullu
Jäi muutama kirjain uupuun tekstistäsi.Juoppohullun päiväkirja
Eiylläolevalle voi kuitenki huoletta nauraa,
..mie oon hilavitkuttimella eli tuuliviirillään käyvän rakkineen kanssa mikä ei nyt suostu näyttään linkkejä. Musalinkkejä erityisesti...paheksun.Peppi ei välttämättä ole punatukkainen.
Se on vaan mun fantasia. Oikeesti naisilla on tai ei ole tukkaa ja jos on niin se saa olla minkävärinen tahansa. Peppikö piittaisi semmoisesta pikkuseikasta kuin tukan väri?
Mut jos se on punainen niin mä tunnistan hänet helpommin.
Tätä en olekaan aikoihin laittanut. Olavi Virran itsensä tekemä laulu. Äänestä huomaa, että tossa lauletaan omaa eikä muiden tekstiä.
Ihan huikea mies oli kyllä .Hyvää Freddie Mercuryn syntymäpäivää
Laitoin rastin seinään...mie oon hilavitkuttimella eli tuuliviirillään käyvän rakkineen kanssa mikä ei nyt suostu näyttään linkkejä. Musalinkkejä erityisesti...paheksun.
Joten - mikäpä oli Olavin laulu ?
Ja juu, Peppis tunnistat ihan varmasti - näkyipä hiuksia tai ei
Edit.Ja sinne lääkäriin. Oikeesti.
Laitoin rastin seinään.
Ja minkäs luulisit Olavi Virran laulun olleen jos punatukkaisista tytöistä puhutaan?
Bohemian Rhapsody?Tossa on Queenilla ehkäpä parhaat stemmat koskaan ja Freddie on elämänsä vedossa.
Biisikin on hyvä.
Tähän ajankohtaan sopiva ilmiöVoihan väsymys.
Jouduin laittamaan toisen rastin seinään...
Paheksun itseäni.
Mä olen vedossa nytJouduin laittamaan toisen rastin seinään...
No juu, onneks kello on noin paljon, nii voi kohta alkaa koisimaaTähän ajankohtaan sopiva ilmiö
Mikäs on olo ? Miten kätesi? Turvotus laskenut/ hävinnyt?
Ei lopu.Mä olen vedossa nyt
..varo vaan, kohta loppuu pinta- ala...tai tussista väri
No voi sun saaplari, toivon todella että keskiviikko tuo viisautta tilanteeseesi. Eihän tommonen kärvistely ole mistään kotoisin. Äriset ja muriset kunnolla, jotta pääset tutkimuksiin. Minkään epämääräsen mukadiagnoosin kans et kotiudu. Otat sen miehes mukaan pontimeksi .No juu, onneks kello on noin paljon, nii voi kohta alkaa koisimaa
No eipä parempaan oo menossa. Alkanu luut törröttää kyynärpäistä, tai siis sellatteet kuhmut näkyy. Omenien keräämisestä ei tykänny kädet ollenkaan, turpos molemmat ihan kauheiks. Sitte kaikkee muuta pientä ilmaantuu. Mut keskiviikkona on se lääkäri taas.
Muuten kyllä tästä kaikesta huolimatta mulla on pitkästä aikaa tosi hyvä mieli ollu tänään. Kävin kummityttöä kattomassa, sitte yhellä yritysvierailulla. Soitin entiselle esimiehelle ja kyselin saanko käyttää sitä suosittelijana, ku aattelin lisäillä vähän siihen mun koulutushakemukseen kaikkea, koska mä oon vakaasti päättänyt, että mä haluan sen paikan ja että mä saan sen myös
Sä oot sitten mokoma koijari huijannut muap_O*ufopääkkönen*??!!Ei lopu.
Mut jos Majuri lakkaa paheksumasta niin sit loppuu.
Toi seinä joka on varattu niille asioille joita Majuri ei paheksu on jokseenkin tyhjä.
Se seinä johon laitan rastin aina kun Routamisu paheksuu jotain on huomattavasti pienempi mutta ihan yhtä tyhjä