The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Muuten - nyt se on virallista*ufopääkkönen*

S y k s y on saapunut (y):cautious::)

Kävin kaupassa ja....yllätin itteni hiplailemasta:oops::barefoot:...
...uusia ihunoita villalankoja:notworthy:

Siellä olis semmosta metsänvihreäkirjavaista lankakerää...ipanoille villasukkia siitä:)


Mutta. Mä vaan - painotan - vaan hipistelin. Pikkusesti. En ostanu.



Vielä.
(..pitäs mun tehdä itellekin semmoset piiiitkät ylipolvensukat ja...)
Mun mummovainaa kutoi eläessään mulle senverta paljon villasukkia, että niitä on vielä kaksi paria jäljellä, vaikka mummo kuoli 21v sitten
 
Kröh ja niisk. Kotitöistä on selvitty kunnialla ja mies teki ruoat. Nyt on sairaampi kuin minä. Eli äiteen on koettava ihmeparantuminen. Koskahan sitä sais sairastaa rauhassa kauemmin kuin päivän o_O
No voi turkanen...tännekin on kiirinyt huhuja vaikka mimmosista kuumetaudeista ja sitten siitä yhdestä kamalasta kaverista..*sipisee ihan hiljasesti*...koululta tuli täivaroitusta...*ufopääkkönen*


Mietipä semmonen tähän huusholl...eläpä mietikään!!Se on kauhunpaikkaa!!
 
No voi turkanen...tännekin on kiirinyt huhuja vaikka mimmosista kuumetaudeista ja sitten siitä yhdestä kamalasta kaverista..*sipisee ihan hiljasesti*...koululta tuli täivaroitusta...*ufopääkkönen*


Mietipä semmonen tähän huusholl...eläpä mietikään!!Se on kauhunpaikkaa!!
Sun ei tarvii täivaarasta huolehtia, kun vain ajat lasten päät kaljuiksi
 
No voi turkanen...tännekin on kiirinyt huhuja vaikka mimmosista kuumetaudeista ja sitten siitä yhdestä kamalasta kaverista..*sipisee ihan hiljasesti*...koululta tuli täivaroitusta...*ufopääkkönen*


Mietipä semmonen tähän huusholl...eläpä mietikään!!Se on kauhunpaikkaa!!
Täitä, hui kauhistus :sick: Äkkiä se apteekin pajunkuorishampoo vai mikä se oli muksulle käyttöön.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä