Ää ei, inhoan ääneen lukemista. Mun vieressä saa olla ja lukea, jos ei ääntele ja rapistele...uuh, mun mielestä vielä ihanampaa ois kun toinen vaikka lukis siinä ääneen ja toinen sais olla kainaloisena kuuntelemassa ja hipistelem...siis kuuntelemassa .
Kiva kun muistutit. Keskeneräinen sukantekele löytyy korista.Kun sukankutojat kuoli tai ei muuten enää pysty kutomaan, päätin opetella itte. Sain jo toissavuonna yhden sukan valmiiksi. Ehkä jonain päivänä saan toisenkin.
Keksin meille uuden tavan viettää kahdenkeskistä aikaa. Otetaan kirjat sänkyyn mukaan ja luetaan. Rakkautta on yhteinen harrastus
Onneksi on sellaisen alaosan (mikä sen nimi on?) päällä paksut patjat eli ei rikkimeneviä osia.
Ihan kaikessa rauhassa saat inhota . Teijen makkariharrastus ja teijen säännötÄä ei, inhoan ääneen lukemista. Mun vieressä saa olla ja lukea, jos ei ääntele ja rapistele
Niih. Voi sängyssä noinkin pomppia.Ihan kaikessa rauhassa saat inhota . Teijen makkariharrastus ja teijen säännöt
..mulla vois olla jotain muuta
Syö vaikka klementiinejä tupakoinnin sijaan.Istuin partsilla, vedin litran kahvia ja poltin kuus tupakkia.
Joko mä uskallan tulla takaisin ketjuun?
Mie oon hilavitkuttimella. Eli en näje.Niih. Voi sängyssä noinkin pomppia.
Ny sun täytyy ryhdistäytyä ja kutoa ruttunaamalle sukkia ja lapasia muovikassillinen jo jouluksi.Kun sukankutojat kuoli tai ei muuten enää pysty kutomaan, päätin opetella itte. Sain jo toissavuonna yhden sukan valmiiksi. Ehkä jonain päivänä saan toisenkin.
Elimistöni joutuis shokkitilaan jos mä tekisin jotain terveellistä.Syö vaikka klementiinejä tupakoinnin sijaan.
kuva olis kivaUijui,tuipa hyvä mieli.Mää kuulkaas vedin farkut jalkaan,kopsukengät jalkaan ja tukka hyvin kun se sattumalta ojeni hyvin ja sit söherrin sellasen pesän päähäni ja lähin ulos.Ja hih,enpäs kerrokkaan loppuja mut sanotaanko että pikkasen hiveli itsetuntoa toi ulkoilu
Taisit tavata PäättömänUijui,tuipa hyvä mieli.Mää kuulkaas vedin farkut jalkaan,kopsukengät jalkaan ja tukka hyvin kun se sattumalta ojeni hyvin ja sit söherrin sellasen pesän päähäni ja lähin ulos.Ja hih,enpäs kerrokkaan loppuja mut sanotaanko että pikkasen hiveli itsetuntoa toi ulkoilu
Niin mäkin luulinElimistöni joutuis shokkitilaan jos mä tekisin jotain terveellistä.
Mä luin että kutoa runkkaamalla sukkia..Ny sun täytyy ryhdistäytyä ja kutoa ruttunaamalle sukkia ja lapasia muovikassillinen jo jouluksi.
Ja tämä on käsky
Kuvassa on hyvinkin vauhdikkaan oloinen pomppu.Mie oon hilavitkuttimella. Eli en näje.
Pääs kuvaillen mitä kuvassa tapahtuu
..toisaalta taas jos siinä oikeesti kunnolla pompitaan niin... ei se huono otos voi olla...
Niinpä niin, pusMä luin että kutoa runkkaamalla sukkia..
Mä päätin raskaana oleessani, että mustaa tulee pullantuoksuinen äiti ja opettelen neulomaan sukkia. En oo vieläkään osaa leipoa ja neuloessa meni hermot kymmenessä minuutissa enkä oppinut edes, miten neulotaan nurjasti. Pullantuoksua kaivatessani joko ostan suosiolla pakastepullia.Kun sukankutojat kuoli tai ei muuten enää pysty kutomaan, päätin opetella itte. Sain jo toissavuonna yhden sukan valmiiksi. Ehkä jonain päivänä saan toisenkin.
Dodih, useammin vaan ulos sieltä kämpästäs, nainen ! Ulkona se elämä onUijui,tuipa hyvä mieli.Mää kuulkaas vedin farkut jalkaan,kopsukengät jalkaan ja tukka hyvin kun se sattumalta ojeni hyvin ja sit söherrin sellasen pesän päähäni ja lähin ulos.Ja hih,enpäs kerrokkaan loppuja mut sanotaanko että pikkasen hiveli itsetuntoa toi ulkoilu
Sut on bongattu taas tirkistelemässäMä päätin raskaana oleessani, että mustaa tulee pullantuoksuinen äiti ja opettelen neulomaan sukkia. En oo vieläkään osaa leipoa ja neuloessa meni hermot kymmenessä minuutissa enkä oppinut edes, miten neulotaan nurjasti. Pullantuoksua kaivatessani joko ostan suosiolla pakastepullia.
...siis...onko siinä vaan mies joka pomppii...Kuvassa on hyvinkin vauhdikkaan oloinen pomppu.
Ja miehellä on jalassaan tosi upeet boxerit!
Ei nyt liian usein ettei ylpistyDodih, useammin vaan ulos sieltä kämpästäs, nainen ! Ulkona se elämä on
Sitten vaan tänne tukiopetukseen. Leivotaan korvapuustit ja kudotaan nurjaa. Muksulle varatut harkkapuikotkin olis valmiina.Mä päätin raskaana oleessani, että mustaa tulee pullantuoksuinen äiti ja opettelen neulomaan sukkia. En oo vieläkään osaa leipoa ja neuloessa meni hermot kymmenessä minuutissa enkä oppinut edes, miten neulotaan nurjasti. Pullantuoksua kaivatessani joko ostan suosiolla pakastepullia.