The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon selkä, ettäs tiiät :D*vilkuttaa*

Puita kaatunu matkan varrella rytinällä, on siinä raivaisosastolla ollu työnsarkaa..onneksi kotipihassa kaikki mallillaan,mitä nyt perinteisesti halkopinojen päältä pellit lentäneet lepikkoon :D

Pikaisilla päiväkahveilla käyty ja kaupallista suuseksiäkin saatu, jotta jaksoin laittaa pyykkikoneen täyteen pestävää vermettä.

Vellokset jo kotona eli tilannepulputukset menossa(y). Nyt pitäs vielä auto ja peräkärri tyhjätä ja arvaas vaan, kivennäisiäkin kiinnostaa:barefoot:..
 
Olipas mukava päristellä menemään.

Nyt ruokaa tai jotain
Keli moiselle on ainakin upea eikä vielä mitään kylmääkään :).
Matkan varrella tulikin muuten paljon mp:läisiä vastaan, ilmeisesti kokareita ollut jossain.

Mulle itelle tulee aina niin huikeen hyvä mieli kun heitä näen, en voi mitään sille että kasvoilleni leviää kunnon hymy :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Ihan pienesti mä nyt heittäsin semmosta meikäläisen kloonaushässäkkää ilmoille:cautious:...ois hintsusesti noinkin dramaattiselle siirrolle tarvista. Tässä pitäs näemmä ens viikolla säntäillä monessa paikassa töitten ohessa ja kotonakin joutaa olemaan eli taitaa mennä uliuliuliulinaksi :unsure:


...kun ei sitä sänkileukasta Bruceakaan tuu pelastamaan vaikka tässä kuinka hekumois:barefoot:
 
Kauheeta kun pitäis jaksaa.
Pitäis jaksaa kuurata tiskipöytä nyt kun siinä ei ole tiskiä.
Pitäis viedä lasipurkit tohon parinkymmenen askeleen päässä olevaan keräysastiaan.
Mut ensin pitäis jaksaa keittää lisää kaffetta ja kipaista partsilla polttamassa yks rööki.
Olen vaarassa ylirasittua.
 
Kauheeta kun pitäis jaksaa.
Pitäis jaksaa kuurata tiskipöytä nyt kun siinä ei ole tiskiä.
Pitäis viedä lasipurkit tohon parinkymmenen askeleen päässä olevaan keräysastiaan.
Mut ensin pitäis jaksaa keittää lisää kaffetta ja kipaista partsilla polttamassa yks rööki.
Olen vaarassa ylirasittua.
Aina kannattaa alottaa kahvilla ja tupakilla niin ei tuu hätiköityä huonoja ratkaisuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Meikäläisen ei kannata haaveilla ittensä kloonaamisesta. Kloonit olis kumminkin yhtä laiskoja siivoamaan kuin minä. Ja jos meitä olis useampia niin kumminki vaan lähdettäis kimpassa nurkkabaariin kaljalle.
Yyyhh, mietis nyt sitten sitä että meikäläisiä ois useampi*ufopääkkönen*...

Jep, samaa mieltä (y)...sitä kouhotusta ja höpötyksen määrää mahdollisista yliöverienergisuuslatauksista ja kikatuksista puhumattakaan ei_kestäis_örkkikään.

Tällä yhdellä mennään, hallelujaa!
 
Muuten - nyt se on virallista*ufopääkkönen*

S y k s y on saapunut (y):cautious::)

Kävin kaupassa ja....yllätin itteni hiplailemasta:oops::barefoot:...
...uusia ihunoita villalankoja:notworthy:

Siellä olis semmosta metsänvihreäkirjavaista lankakerää...ipanoille villasukkia siitä:)


Mutta. Mä vaan - painotan - vaan hipistelin. Pikkusesti. En ostanu.



Vielä.
(..pitäs mun tehdä itellekin semmoset piiiitkät ylipolvensukat ja...)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä