The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
jos varkaat vie sun mopon niin menetät se mutta saat vakuutusyhtiöstä fyrkkaa mutta jos sun oma poika vie sen niin et saa mtn

en oo enää ihan varma siitä että onko tää mailma lopultakaan ihan reilu paikka
 
Mulla kävi vieras. Tuli parvekkeen avoimesta ovesta sisään kysymättä. Räpytteli tossa hetken ja lensi sitten pois. Ei vissiin tykännyt minusta?

Mutta tästä opimme, että poikamiehen kannattaa pitää parvekkeen ovea auki. Kyllä siitä tipuset sisään löytää kun vaan jaksaa kärsivällisesti odottaa.
 
Tossa juhannuksena kun hoksasin, että ex- rouvakulta on laittanu kototönön myyntiin, niin kyselin, että milloin mun sopisi tulla hakemaan tavaroitani pois etteivät päädy myyntiin, kaatopaikalle tai roviolle.
Rouvan vastaus oli, että hän ei tiennytkään, että talonsa on mun tavaroideni ilmainen varasto.
Mä taas en tiennyt, että jos mä jätän texwillerkokoelmani lasteni kotiin lasteni luettavaksi jos heitä kiinnostaa, tai jos kirjahyllyssä on mun lapsuudenaikainen valokuva- albumi, että ne olis siellä jotenkin tiellä tai väärässä paikassa?
Rouva kumminkin lupasi ilmoittaa sitten kun asia on ajankohtainen.

Eilen huomasin, että rouva on laittanut myyntiin ruokapöydän, sen tuolit ja kaikki kattovalaisimet. Mikä tarkoittaa, että tönöstä on jo muutettu pois koska eihän kukaan myy syksyn tullen kattovalaisimia pois kämpästä jossa vielä asuu?

Mutta ilmeisesti asia ei ole vielä ajankohtainen koska tuo ei ole kertonut muutostaan mitään, puhumattakaan päivästä jolloin minun sopisi hakea tavaroitani.

Lisäksi mukanaan muuttaa kaksi nuorinta lastamme niin vaadin ihan liikaa jos kysyn mihin kaupunkiin aikovat muuttaa. Joten en edes kysy.

Jotenkin noi ex- rouvakullan touhut venyttävät nykyään vitutuskäyräni ihan uusiin ulottuvuuksiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä