Sä elät unelmaasi, vai miten se meni?No kun..
Pus
Sä elät unelmaasi, vai miten se meni?No kun..
Vai unelmaa. En elä sitä.Sä elät unelmaasi, vai miten se meni?
Pus
AhaaVai unelmaa. En elä sitä.
Sähän valehtelet!paheksun perwåja pyhäpanoja
Älä ota noin vakavasti tämän ketjun viestejä. Jos kuvottaa niin älä lue tätä ketjua.Sähän valehtelet!
Oli päivä tai yö, samat tarinat!
En usko, että kukavaan saa työmaaltakin palstailla noin tauotta!
Kuvottaa välillä tuo sun rooli... Oksentaminen helpottaa, siksi piti sanoa.
en sanoisi että suoranaisesti valehtelisin mutta oon ihan joskus saattanu laittaa pikkasen lapinlisääSähän valehtelet!
Oli päivä tai yö, samat tarinat!
En usko, että kukavaan saa työmaaltakin palstailla noin tauotta!
Kuvottaa välillä tuo sun rooli... Oksentaminen helpottaa, siksi piti sanoa.
Keli moiselle on ainakin upea eikä vielä mitään kylmääkään .Olipas mukava päristellä menemään.
Nyt ruokaa tai jotain
En kehtaa edes kysyä mitä "jotain" vois olla.Olipas mukava päristellä menemään.
Nyt ruokaa tai jotain
Kun ny jotain suuhunpantavaa saisEn kehtaa edes kysyä mitä "jotain" vois olla.
Meikäläisen ei kannata haaveilla ittensä kloonaamisesta. Kloonit olis kumminkin yhtä laiskoja siivoamaan kuin minä. Ja jos meitä olis useampia niin kumminki vaan lähdettäis kimpassa nurkkabaariin kaljalle.Ihan pienesti mä nyt heittäsin semmosta meikäläisen kloonaushässäkkää ilmoille...
Aina kannattaa alottaa kahvilla ja tupakilla niin ei tuu hätiköityä huonoja ratkaisuja!Kauheeta kun pitäis jaksaa.
Pitäis jaksaa kuurata tiskipöytä nyt kun siinä ei ole tiskiä.
Pitäis viedä lasipurkit tohon parinkymmenen askeleen päässä olevaan keräysastiaan.
Mut ensin pitäis jaksaa keittää lisää kaffetta ja kipaista partsilla polttamassa yks rööki.
Olen vaarassa ylirasittua.
Yyyhh, mietis nyt sitten sitä että meikäläisiä ois useampi*ufopääkkönen*...Meikäläisen ei kannata haaveilla ittensä kloonaamisesta. Kloonit olis kumminkin yhtä laiskoja siivoamaan kuin minä. Ja jos meitä olis useampia niin kumminki vaan lähdettäis kimpassa nurkkabaariin kaljalle.
Veit jalat suustani.Aina kannattaa alottaa kahvilla ja tupakilla niin ei tuu hätiköityä huonoja ratkaisuja!
Toisaalta silloin yks joutaisi tänne.Yyyhh, mietis nyt sitten sitä että meikäläisiä ois useampi*ufopääkkönen*...
...mänes uuestaan sinne tupakilles ja ota mukaas semmonen litranen kahvikupillinen ja mietihän uusiksi...Toisaalta silloin yks joutaisi tänne.
Eli tarkemmin ajateltuna... kipaises kloonikoneessa.