NiiDodih, useammin vaan ulos sieltä kämpästäs, nainen ! Ulkona se elämä on
NiiDodih, useammin vaan ulos sieltä kämpästäs, nainen ! Ulkona se elämä on
No joka tapauksessa aika paljon useammin mitä oot nyt tehny. Ja uijuijui- olotila ei todellakaan ole pahastaEi nyt liian usein ettei ylpisty
Kyllä mä Lehtolaisen päästäisin sänkyyni. Soininvaaraa en.Vaikea valinta, kuluuko ilta Lehtolaisen vai Soininvaaran kanssa
Mulla on kans tirpanalle omat bambupuikot ja langat, vähän on jo tehnytkin itellensä kaulaliinan alkuaSitten vaan tänne tukiopetukseen. Leivotaan korvapuustit ja kudotaan nurjaa. Muksulle varatut harkkapuikotkin olis valmiina.
Mutta jos ne molemmat nyt odottaa sängyn vieressä? Valitaan sitten sokkona.Kyllä mä Lehtolaisen päästäisin sänkyyni. Soininvaaraa en.
naama suorakshuomenta.
Ostin nämä pari vuotta sitten ja paksua lankaa kans. Toistaiseksi ei ole kiinnostanut. Kaulaliinalanka olisi tämäkin.Mulla on kans tirpanalle omat bambupuikot ja langat, vähän on jo tehnytkin itellensä kaulaliinan alkua
Noo,ei nyt pidä olettaa että uijuijui olotilaa turhan usein tulis.Pärjään tällä nyt taas hetkenNo joka tapauksessa aika paljon useammin mitä oot nyt tehny. Ja uijuijui- olotila ei todellakaan ole pahasta
puspusNiinpä niin, pus
Jos molemmat olis mun sänkyni vierellä niin mä en totisesti uskaltais valita sokkona...Mutta jos ne molemmat nyt odottaa sängyn vieressä? Valitaan sitten sokkona.
Mä oon nähny Soininvaaran livenä, oli aika namu pakkaus.Jos molemmat olis mun sänkyni vierellä niin mä en totisesti uskaltais valita sokkona...
Tyttöpullat maistuis kyllä Tukiopetuskin kelpaa, jos ehtisin neuloa mummille yhet villasukat ennenkuin aika jättää, ku hän on neulonu mulle 25 vuotta, varmaa ilahtuis vastalahjasta Ja oishan se muutenkin kiva osata. Äitillä on työvuosia vielä niin paljon ja tekemistä ja menemistä vapaa-ajalla, etten sen varaan uskalla villasukkatarpeitani laskea vielä pariinkymmeneen vuoteen.Sitten vaan tänne tukiopetukseen. Leivotaan korvapuustit ja kudotaan nurjaa. Muksulle varatut harkkapuikotkin olis valmiina.
Öh, mikä on tyttöpulla? Ja onko pullalla ylipäätänsä sukupuoli?Tyttöpullat maistuis kyllä Tukiopetuskin kelpaa, jos ehtisin neuloa mummille yhet villasukat ennenkuin aika jättää, ku hän on neulonu mulle 25 vuotta, varmaa ilahtuis vastalahjasta Ja oishan se muutenkin kiva osata. Äitillä on työvuosia vielä niin paljon ja tekemistä ja menemistä vapaa-ajalla, etten sen varaan uskalla villasukkatarpeitani laskea vielä pariinkymmeneen vuoteen.
No nyt silmät pullistuu päästä
Sut on bongattu taas tirkistelemässä
Mää haluun ainaki poikapullia...öhÖh, mikä on tyttöpulla? Ja onko pullalla ylipäätänsä sukupuoli?
No munaton pulla tietenni.Öh, mikä on tyttöpulla? Ja onko pullalla ylipäätänsä sukupuoli?
Mä en nyt jaksa arvata, millaisia pullia teillä on tehty Siis ilman kananmunaa vai?No munaton pulla tietenni.
Miehen kirjan kanssa daa.
No nyt silmät pullistuu päästä
Kananmunaton joo.Mä en nyt jaksa arvata, millaisia pullia teillä on tehty Siis ilman kananmunaa vai?