Eks nää toista kuvaa samassa?Miehen kirjan kanssa daa.
Eks nää toista kuvaa samassa?Miehen kirjan kanssa daa.
Pitääkö tässä ruveta huolestuu kun ensin pullistuu ja sitten nykii vai ootko vaan ilonen must
joo mutta ei oo pervå nappula päälläEks nää toista kuvaa samassa?
No katos, nautinnollinen lukuhetki menossa
Näyttäkää mulle mies joka pystyy noin lungisti ottamaan ja lukemaan kun on nautinnollinen lukuhetkiNo katos, nautinnollinen lukuhetki menossa
Ehkä nainen on nukahtanu.Miehen ilmeestä päätellen huono suihinottaja.
Eikä tuu !Ne lupaavat huomiseksi vettä taivaantäydeltä! Taitaa tulla vapaapäivä.
Pitääkö tässä ruveta huolestuu kun ensin pullistuu ja sitten nykii vai ootko vaan ilonen must
ai ei vai.joo mutta ei oo pervå nappula päällä
..jos toi on treenaamassa samalla Tanpereen teatterikorkeeseenNäyttäkää mulle mies joka pystyy noin lungisti ottamaan ja lukemaan kun on nautinnollinen lukuhetki
työniloaai ei vai.
mutta nyt pitää lähteä.
Minä pystynNäyttäkää mulle mies joka pystyy noin lungisti ottamaan ja lukemaan kun on nautinnollinen lukuhetki
Meetkö taas sadesäällä kauppaan?Eikä tuu !
Tulee lätäkköpäivä...ja pomppimispäivä
Sade on vain tekosyy, töihin vaan, kyllä kesä kuivaa, minkä kasteleekinNe lupaavat huomiseksi vettä taivaantäydeltä! Taitaa tulla vapaapäivä.
Toki, mut jos maakostea valuu kivien alta sadevesiviemäreihin, ei rakenteesta tule kestävää.Sade on vain tekosyy, töihin vaan, kyllä kesä kuivaa, minkä kasteleekin
Ei se mitään haittaa täällä keravalla, jossa kaikki muutkin hommat tehdään ns. vituiksToki, mut jos maakostea valuu kivien alta sadevesiviemäreihin, ei rakenteesta tule kestävää.
Olen muuten sattunut huomaamaan!Ei se mitään haittaa täällä keravalla, jossa kaikki muutkin hommat tehdään ns. vituiks
...meinaatko olla kytikselläMeetkö taas sadesäällä kauppaan?
...meinaatko olla kytiksellä
Muistanet varmaankin, kun kerroin aiemmin kesällä piharemontista. Nyt kovalla sateella tuli seinän läpi vedet naapurin lattialleOlen muuten sattunut huomaamaan!
Mutt mä en omaa osuttani huonosti asenna. Nih!
Muistanet varmaankin, kun kerroin aiemmin kesällä piharemontista. Nyt kovalla sateella tuli seinän läpi vedet naapurin lattialle
...no, kuvauskulmat sitten herkilleen