Mulla ei myöskään ole juuri mitään oireita. Mut onhan viikotkin vähäiset. Mun äidillä ja siskolla on ollut yhteensä 7 raskautta ja kaikki vähäoireisia. Oireet toisi varmemman olon mutta tästäkin pitää kai nauttia, ettei oireile isompia.KevätTähti Ihana kuulla että eka neuvola mennyt siulla hyvin ja että oot päässy sydänääniäkin kuuntelemaan.
Ihana Vauveli vanhalle!! Taidan kuitenkin pitää ees nää vähäiset oireet itelläni, jostain voisin vaikka vähän lisääkin ottaa, niin olo olisi varmempi. Tää aamu taas lähteny käyntiin ihan normaalissa olotilassa.. Unohdan jatkuvasti olevani raskaana, kun olo on niin normaali.
Tänään rv 5+6.
Totta tuokin, että ei tää oireiden vähyyskään sinänsä haittaa, jos vaan tietäisi että kaikki on hyvin...Mulla ei myöskään ole juuri mitään oireita. Mut onhan viikotkin vähäiset. Mun äidillä ja siskolla on ollut yhteensä 7 raskautta ja kaikki vähäoireisia. Oireet toisi varmemman olon mutta tästäkin pitää kai nauttia, ettei oireile isompia.
En mää voi sellaista hommata ku oon tällainen ressipeikko. Neuvola on viiden minsan ajomatkan päässä ja siellä saa käydä koska vaan kuuntelemassa.Totta tuokin, että ei tää oireiden vähyyskään sinänsä haittaa, jos vaan tietäisi että kaikki on hyvin...
Meinasitteko muuten hankkia doppleria? Ja missä vaiheessa? Millonkahan sillä saisi mahdollisesti sydänäänet kuuluviin?
Voi ihanaa Bosch! Voi kun saisi itsekin kokea vielä tuon. Voit huokaista jo. Vahva syke ja kokoa vastaava sikiö on hyvä merkki, että kaikki menee hyvin.Varhaisultrassa näkyi yksi kappale vauvanalkuja jolla vahva ja tasainen syke Täysin vastasi viikkojansa. Saako jo huokaista helpotuksesta, saako?
Bosch 7+4
Olen ajatellut hankkia, jos vaan semmoisille viikoille pääsen, että siitä mitään kuuluu. Olen googlettanut, että 9-10 viikoilla voisi kuulla sydänääniä.Totta tuokin, että ei tää oireiden vähyyskään sinänsä haittaa, jos vaan tietäisi että kaikki on hyvin...
Meinasitteko muuten hankkia doppleria? Ja missä vaiheessa? Millonkahan sillä saisi mahdollisesti sydänäänet kuuluviin?
Ihanaa ihanaa ihanaa! On varmaan sanoinkuvaamaton olo? Nyt kaikki menee loppuun asti hyvin! Onneksi olkoon!Varhaisultrassa näkyi yksi kappale vauvanalkuja jolla vahva ja tasainen syke Täysin vastasi viikkojansa. Saako jo huokaista helpotuksesta, saako?
Bosch 7+4
Mulla on 9 OneStepiä ja oon tehnyt 3. Ei ole antanut yhteenkään tasavahvoja viivoja. Oireita ei mullakaan juurikaan ole. Nyt tuntuu taas molemmissa nivusissa kova kireys. Ja näemmä jokunen finnikin tullut. Alkuviikosta tuli 3 rakkoa suuhun ja aattelin, että nyt iskee joku rokko. Mutta sitten Googletin ja ne ilmeisesti liittyy raskauteen.Ihanaa, että olo on varma! Nauti siitä. Minullakin on ollut nyt parempi olo tästä raskaudesta, koska viivat vahvistuivat nyt nopeampaa kuin tuulimunassa ja keskenmenneessä raskaudessa. Eilen pc puikkotesti antoi tasavahvat viivat ja one step tänään ei semmoisia antanut. Oireita on kuitenkin niin vähänlaisesti, että se mietityttää. Mutta tässä raskaudessa on ollut jopa repäisykipuja ja niitä ei ollut aiemmissa epäonnistuneissa, että ehkä tässä on toivoa vielä. Mutta nyt sitä klassista pahoinvointia odottelen vielä saapuvaksi, niin sitten olisi varmempi olo.
No älä muuta sano. Olisi edes marraskuu, niin olisi jo varmemmilla vesillä. Mulle antoi one step samanlaisen viivan kuin sinulle. Ehdin jo täällä tirauttaa itkua ja välillä kiukutella. On tässä perheellä kestämistä.Mää testasin tällaista kolmen tunnin pidättelyn jälkeen:
http://aijaa.com/N9Qc6p
Tänään dpo18. Toi toinen on avattu digi.
Oon testannut 8 päivää putkeen ja joinakin päivinä 2-3 testiä. Pakko varmaan hakea vielä 1-2 puikkotestiä, kun niihin oon saanut kahtena ekana testipäivänä superhimmeät viivat. Kun haluan saada viivat kaikkiin
Olispa jo toukokuu
Ei noista viivojen vahvuuksista tarvi ressata jos kuitenkin selvästi näkyy. Mullahan on niin iso kokemus asiasta, netin perusteella näin sanonNo älä muuta sano. Olisi edes marraskuu, niin olisi jo varmemmilla vesillä. Mulle antoi one step samanlaisen viivan kuin sinulle. Ehdin jo täällä tirauttaa itkua ja välillä kiukutella. On tässä perheellä kestämistä.
Ihanaa! Tervetuloa kurkkimaanPikkusen tänne ketjuun kurkkaan nurkan takaa.......
Kiitos.....tunti kerrallaan....vaikka mieli tekisi jo ostaa vauvan vaatteita ym......kaksi menetettyä raskautta joten en hoppuile nyt mutta korkealta tiputaan jos tiputaan.......Ihanaa! Tervetuloa kurkkimaan
Jäähän kuules ihan pysyvästiPikkusen tänne ketjuun kurkkaan nurkan takaa.......