Ajattelin että pilkkaajia on paikalla riittämiin jo valmiiksiEtkä sit kutsunu ketjulaisia kannustamaan
Ajattelin että pilkkaajia on paikalla riittämiin jo valmiiksiEtkä sit kutsunu ketjulaisia kannustamaan
Me emme pilkkaaAjattelin että pilkkaajia on paikalla riittämiin jo valmiiksi
Eikai vaan taas HK:n sininen, kuten niin monesti aiemmin?Mää just tein makkaramakaronisotkua
Vitun perkeleen vittu. Ja kaikki muutkin maailman kirosanat.
Ois taas kirveelle töitä tai miksei se moottorisahaki kelpaa. Tai joku ihan mikä vaan mikä menee luusta läpi.
olikohan jo se röntgentulos...arvaan että alastuloa on kohdeltu kaltoin joko työkkärissä tai arvauskeskuksessa
olisko tossa sopivaa?Ois taas kirveelle töitä tai miksei se moottorisahaki kelpaa. Tai joku ihan mikä vaan mikä menee luusta läpi.
no voi rähmän rähmäNo ei ihan kauheesti heittäny krutin arvaus. Tosin mä en kyl oo ees tänää käyny arvauskeskuksessa, mut nää kivut on taas nii vitulliset, että vois leikkaa käden irti.
Mä luulen ,että joku sellanen millä lähtis koko käsi irti ois parempi. Tosin tolla saa kyllä kipua siirrettyä, jos sattuis seuraavaks johonki muuhun.olisko tossa sopivaa?
ja lääkärin mielestä ei mitään vikaaMä luulen ,että joku sellanen millä lähtis koko käsi irti ois parempi. Tosin tolla saa kyllä kipua siirrettyä, jos sattuis seuraavaks johonki muuhun.
3 yötä tässä taas tullu valvottua.
Käsi ylös kylkiasennossa kattoa kohti, niin nesteet laskee alas. Onko kyynärpää punainen? Silloin on limapussin tulehdus ja pakko ottaa antibioottia tippana tai nappulana. On ollut vuosi sitten ja alkoi pelkästä nojailusta:-(no voi rähmän rähmä
oliskohan paulalla tiedossa jotain luonnonyrttiä joka tepsis häröilevään kätöseen
Eiku sen yhen lääkärin mielestä mul on rannekanava oireyhtymä. Ja ootan sinne hermoratatutkimuksiin aikaa. Mut sit ne muut lääkärit on ihan muuta mieltä. Ja nyt se oli hetke vähä parempi ja emmä tiiä. Pitää mennä taas käymää.ja lääkärin mielestä ei mitään vikaa
mutta tänne vaan jos irtipoikki pitää saada.
ei välttis kannata valita lääkärii(kään) pelkän ulkonäön takiaEiku sen yhen lääkärin mielestä mul on rannekanava oireyhtymä. Ja ootan sinne hermoratatutkimuksiin aikaa. Mut sit ne muut lääkärit on ihanii
jos tuo tyyppi olis lääkäri niin kipeitä ihmisiä ei olis ollenkaan.Käsi ylös kylkiasennossa kattoa kohti, niin nesteet laskee alas. Onko kyynärpää punainen? Silloin on limapussin tulehdus ja pakko ottaa antibioottia tippana tai nappulana. On ollut vuosi sitten ja alkoi pelkästä nojailusta:-(
Kurkumaa voi tietenki ottaa jossain rasvaisessa, esimerkiksi munakkaassa menee tai kermaviilissä. Mut se kohoasento on tylsä kun ei voi muuta tehdä - pitkiä aikoja pitää olla. Kyllä pitää mennä lääkäriin kuiteski. Ota sellainen antibiootti, missä ei ole maltodekstriiniä eikä natriumlauryylisulfaattia. Kerro sitten, löysikö lääkäri mitään...
paranee se parissa kuukaudessa, mut mitään ei voi tehdä... Nyt sentään pesin ison villamaton, eikä satu yhtään. Kamala kipu oli, mut ei se nivelen limapussi aina näy mihinkään, jos on vaikka lonkassa. Yhtään ei voi liikuttaa edes yöllä, oten höyhentyynyjä tarvii siihen lonkan päälle, et pysyy käsi kohoasennossa yölläkin. Mut parani se lopulta, vaikei edes silloin, kun se antibioottikuuri loppui. Nyt ei uskalla nojata pöytään YHTÄÄN, ettei vaan tuu uudelleen. Kuulemma tosi yleinen vaiva, sanoi tohtori. Crp oli jotaki 60....
Ei oo sellanen limapussi. Enkä mä pysty pitää kättä ylhäällä ko se puutuilee jo muutenki valmiiks, sekä se vetää olkavarresta voimattomaksi.Käsi ylös kylkiasennossa kattoa kohti, niin nesteet laskee alas. Onko kyynärpää punainen? Silloin on limapussin tulehdus ja pakko ottaa antibioottia tippana tai nappulana. On ollut vuosi sitten ja alkoi pelkästä nojailusta:-(
Kurkumaa voi tietenki ottaa jossain rasvaisessa, esimerkiksi munakkaassa menee tai kermaviilissä. Mut se kohoasento on tylsä kun ei voi muuta tehdä - pitkiä aikoja pitää olla. Kyllä pitää mennä lääkäriin kuiteski. Ota sellainen antibiootti, missä ei ole maltodekstriiniä eikä natriumlauryylisulfaattia. Kerro sitten, löysikö lääkäri mitään...
paranee se parissa kuukaudessa, mut mitään ei voi tehdä... Nyt sentään pesin ison villamaton, eikä satu yhtään. Kamala kipu oli, mut ei se nivelen limapussi aina näy mihinkään, jos on vaikka lonkassa. Yhtään ei voi liikuttaa edes yöllä, oten höyhentyynyjä tarvii siihen lonkan päälle, et pysyy käsi kohoasennossa yölläkin. Mut parani se lopulta, vaikei edes silloin, kun se antibioottikuuri loppui. Nyt ei uskalla nojata pöytään YHTÄÄN, ettei vaan tuu uudelleen. Kuulemma tosi yleinen vaiva, sanoi tohtori. Crp oli jotaki 60....
Mulla olis ihan uusi katkasusirkkeli ja hyvät mömmötNo ei ihan kauheesti heittäny krutin arvaus. Tosin mä en kyl oo ees tänää käyny arvauskeskuksessa, mut nää kivut on taas nii vitulliset, että vois leikkaa käden irti.