Hyvä kun muistutit. Mullaki on yks ämpärin ostama kukkahärpäke kaapissa, voiki nakata muutossa roskiin. Säästin ku aattelin et sen vois antaa lahjaks jollekin ku oli sellifaanit ja kaikki, mut se ansaitsee arvoisensa kohtelun -> kaatopaikalle.Mun ruusut haisee...en hennois heittää pois,siinä on exältä saamat toisten ja kolmansien rehvien ruusut....ekoilla treffeillä sain myös ruusuja mut ne tuli joskus heitettyy pois mut virheestä viisastuneena säilöin toisten ja kolmansien treffien ruusut. En vaan haluis heittää niitä pois. Mulla on jopa exä nro1 yks ruusu tallessa,tosin se on porukoilla mun vanhassa huoneessa.
Ihan tavallista näyttää olevan, varmaan hauskaakin jonku mielestä...No oikeesti, hyi helvetti mikä äijä..
sinne tuo jäi.
Etkä sit kutsunu ketjulaisia kannustamaanHyviä päiviä.
Eilen joutui ihan kilpailumielessä urheilemaan, työpaikan poijjiilla ei ollut tarpeeksi väkeä potkimaan palloa firmaliigaan ja joku neropatti keksi että toi narttunen on potkiskellut palloa.
Kuulemma hyvä salainen ase, kaikki äijät väistää ja varoo kumminkin kun iäkkäämpi rouva astelee kentälle
Hyviä päiviä.
Eilen joutui ihan kilpailumielessä urheilemaan, työpaikan poijjiilla ei ollut tarpeeksi väkeä potkimaan palloa firmaliigaan ja joku neropatti keksi että toi narttunen on potkiskellut palloa.
Kuulemma hyvä salainen ase, kaikki äijät väistää ja varoo kumminkin kun iäkkäämpi rouva astelee kentälle,