The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkoi hiukomaan ja kaapit on vaihteeksi jokseenkin tyhjät.
Niinpä iltapalasteluksi soijarouheella terästettyjä nuudeleita.
p@ula kertoisi sulle että soijarouhe on hirveintä myrkkyä mitä on maan päällä keksitty

Itse asiassa poikalapsille ei pitäisi syöttää muita soijatuotteita kuin fermentoituja kun lisäävät estrogeenin määrää. Sua ei enään voi lapseksi laskia niin anna mennä :D

#meissäkaikissaasuupienip@ula

Viimeksi muokattu:
p@ula kertoisi sulle että soijarouhe on hirveintä myrkkyä mitä on maan päällä keksitty

Itse asiassa poikalapsille ei pitäisi syöttää muita soijatuotteita kuin fermentoituja kun lisäävät estrogeenin määrää. Sua ei enään voi lapseksi laskia niin anna mennä :D

#meissäkaikissaasuupienip@ula
Jos mä vedän viinaa ja tupakkia niin ei mua soijarouheet hirveesti pelota.
Hapansilakkaan en koske. Se pelottaa.

Mun ruusut haisee...en hennois heittää pois,siinä on exältä saamat toisten ja kolmansien rehvien ruusut....ekoilla treffeillä sain myös ruusuja mut ne tuli joskus heitettyy pois mut virheestä viisastuneena säilöin toisten ja kolmansien treffien ruusut. En vaan haluis heittää niitä pois. Mulla on jopa exä nro1 yks ruusu tallessa,tosin se on porukoilla mun vanhassa huoneessa.

Siivoilin kukkaroo,pienet hilut purkkiin ja kuitit roskiin ym. 5€ seteleitä kerääntyny niin ajattelin et otan ne pois ja purkkiin,oon ennekin tehny niin ja keränny vitoset aina pois niin äkkiä on isokin summa jemmessa ihan huomaamatta. Pistin setelit purkkiin ja hyllyyn. Kunnes katoin et jep, rahapurkki ,itseasiassa kaks purkkia ja niissä rahaa ja hylly sängyn vieressä...pikkusen epäilyttävän näköstä:ROFLMAO:

Siivoilin kukkaroo,pienet hilut purkkiin ja kuitit roskiin ym. 5€ seteleitä kerääntyny niin ajattelin et otan ne pois ja purkkiin,oon ennekin tehny niin ja keränny vitoset aina pois niin äkkiä on isokin summa jemmessa ihan huomaamatta. Pistin setelit purkkiin ja hyllyyn. Kunnes katoin et jep, rahapurkki ,itseasiassa kaks purkkia ja niissä rahaa ja hylly sängyn vieressä...pikkusen epäilyttävän näköstä:ROFLMAO:
no eihän tuo ole mikään kansallisen (ellei maailman) tason suihinottajalle

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä