The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kysyin,... Onko sulla zembe-rumpua? Siinä on aivan ihana soundi:love:
Mut olen aina kirjoittanut sen väärin, siis djembe se rumpu on. Nuita tansseja en sitten osaa ensimmäistäkään askelta(n)
alkeiskursseja löytyy "how to play djembe" drum um;)

vierailija
Mun kotiin sitä ei ole tullut, mutta monesti olen nähnyt ja kuullut ihmisten puheissa. Vintiltä löysin ikivanhan lehden muhien seasta (!) Juhani Raappanan kuvan kannessa ja yritin ymmärtää sitä tekstiä, mutta en vaan käsitä, mitä se yrittää kertoa... Kauheaa on. Kansioon laitoin, kun en tiedä, miksi on pitänyt säästää... No, aika näyttää. Mieheni mummolle se lehti on tullut ja hänen elämää olenkin yrittänyt ymmärtää - selvisihän hän hengissä siitä espanjalaisesta taudistakin, mistä Pekka Reinikainen kertoo kirjassaan Lintuinfluenssa. No, miten ei lääkäri-ihminen tajua, että sairas lintu ei elävänä kovin pitkiä matkoja lennä...?
Olipa kaukana se tarinan alku:cool:
Ihan muuten vaan aloin selaamaan tuota Päivämiestä;)

Mää luovutan. En mää jaksa käydä noita preppauskursseja loppuun. Ei noil oo täsaä vaihees enää mitään väliä eikä riitä energia, jaksaminen eikä motivaatio. Kyl mää ny yhet kirjotukset saan hoidettua ilman noitakin.

Mä oon sitä mieltä, että ne varmasti haluaa just mut sinne koulutukseen. Koska hain sinne heti sen jälkeen ko olin ilmoittautunu työnhakijaksi = mulla on oikeesti kiinnostusta ja kyseessä on vielä graafinen ala, painoa ja sen sellasta, josta mulla ois jo kokemustakin. jajaja :D

ja jos sin koulutukseen pääsis,niin siinä ois mahis vielä päästä sinne firmaan oppisopimukselle sen koulutuksen jälkeen.

Tsäh :)!

Mitäkä näille päiville tapahtuu, kun nää menee vauhdilla ohio_O? Taas oon siinä pisteessä että pitäs hyeenalaumalle keksiä ruokaa...ja idealamppupääkkönen on ihan tyhjänä:notworthy:...yksi kattoo mua jo sillä silmällä että koetas jotain laittaa tulemaan tai tänään on luvassa hiukan sitkeempää ja pahemman makuista jyrsittävää:cautious:

Ai niin....HampuKeiu oli käyny yöllä:rolleyes:....kuvittele mikä oli ällistyspällistyksen määrä tuolla yhdellä :)....ja laita se vielä potenssiin sata :D

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Tsäh :)!

Mitäkä näille päiville tapahtuu, kun nää menee vauhdilla ohio_O? Taas oon siinä pisteessä että pitäs hyeenalaumalle keksiä ruokaa...ja idealamppupääkkönen on ihan tyhjänä:notworthy:...yksi kattoo mua jo sillä silmällä että koetas jotain laittaa tulemaan tai tänään on luvassa hiukan sitkeempää ja pahemman makuista jyrsittävää:cautious:

Ai niin....HampuKeiu oli käyny yöllä:rolleyes:....kuvittele mikä oli ällistyspällistyksen määrä tuolla yhdellä :)....ja laita se vielä potenssiin sata :D

Mää just tein makkaramakaronisotkua

• Tykkää
Reactions: päätön
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä