Noup, kun vanhat lasit poistetaan, niin vaurioita tulee. Tästä varoitettiin.No ei asennuttaja tekis sitä takuuseen?
Noup, kun vanhat lasit poistetaan, niin vaurioita tulee. Tästä varoitettiin.No ei asennuttaja tekis sitä takuuseen?
Oukkei, enpä ollut tietoinen.Noup, kun vanhat lasit poistetaan, niin vaurioita tulee. Tästä varoitettiin.
Halaus sulle. Niin tiedän, mitä toi on.Munkkeja
Kyl se tossa mukana roikkuu Levossa ihan ok, mut ne vihlaisut on jostain ihan suolesta mitä tulee. Tietyt asennot on ihan tuskaa ja välillä tuntuu ettei riipu ees asennosta ko tulee.
Käyhän näytillä, älä jää pitkittämään. Nyt kun kipu on akuuteimmillaan niin on helpompi lähteä tutkimaankin...Munkkeja
Kyl se tossa mukana roikkuu Levossa ihan ok, mut ne vihlaisut on jostain ihan suolesta mitä tulee. Tietyt asennot on ihan tuskaa ja välillä tuntuu ettei riipu ees asennosta ko tulee.
Kunnon palauttavat unet ovat vain hyvästä koko kropalle...silmillekinkohta nukuttaa ja hyvin. heräsin eilen kahden aikaan päivällä.
t. kierosilmä.
Juu kyllä mä tästä tänään meen. Pakkokin mennä, ku pitäis töihin suunnistaa, vaikkei tää käsikää kyllä oikeen vielä kunnossa oo.Käyhän näytillä, älä jää pitkittämään. Nyt kun kipu on akuuteimmillaan niin on helpompi lähteä tutkimaankin...
Tsemppiä*halaan*...
Lohduttaako yhtään, jos kerron että mun alaselkä on kaksi kertaa temputellut just tuollai että jalat menee kivusta alta.Juu kyllä mä tästä tänään meen. Pakkokin mennä, ku pitäis töihin suunnistaa, vaikkei tää käsikää kyllä oikeen vielä kunnossa oo.
Mun pitää ensin toimittaa läpsukaiset isälleen, koska ei tiiä yhtään kauanko siellä menee aikaa, niin ei oikee voi mukaan ottaa ku on mahdollisuus olla ottamatta.
Ei muuta kuin käyhän laittamassa ittes kuntoon. Ja vaikka nyt vastustaakin lähes joka suunnalta, niin valoisia ajatuksia vain - asiat oikeesti järjestyvätJuu kyllä mä tästä tänään meen. Pakkokin mennä, ku pitäis töihin suunnistaa, vaikkei tää käsikää kyllä oikeen vielä kunnossa oo.
Mun pitää ensin toimittaa läpsukaiset isälleen, koska ei tiiä yhtään kauanko siellä menee aikaa, niin ei oikee voi mukaan ottaa ku on mahdollisuus olla ottamatta.
Juu kyllä mä tästä tänään meen.
hyiyök kamalaa.Vitsit minkä tekivät, kekkasivat laittaa Koskenlaskijaa siivuiksi. Tulee napsittua syötäväksi siivuina suoraan jääkaapista.
Koskenlaskija Koreahyiyök kamalaa.
kuulostaa muuten ihan korealaiselta nimeltä.
No ehkä se, että oot saanu ittes kuntoon ees jotenkin, niin ajatuksena se kyllä lohduttaaLohduttaako yhtään, jos kerron että mun alaselkä on kaksi kertaa temputellut just tuollai että jalat menee kivusta alta.
Pumppaakohan ne muhun saman verran lääkkeitä ko viimeks?
Sulla on pitkä ja kivinen tie edessä. Sen takia sitä naprapaattia tuputan. Mutta jokaisella selkäkipuisella on oma tie ja se mikä auttaa on yksilöllistä. Tsemppiä.No ehkä se, että oot saanu ittes kuntoon ees jotenkin, niin ajatuksena se kyllä lohduttaa
Kurjaa. Ja pelottavaa, kun ei tiedä milloin jalka päättää mennä alta...Munkkeja
On kyllä. Eilen pelästyin oikeen kunnolla ku ensin ei sattunu yhtään siinä asennossa ja yhtäkkiä ku puukolla ois isketty. Jotenkin hurjaa. Mut eiköhän ne torhtorit jotain osaa sanoa.Kurjaa. Ja pelottavaa, kun ei tiedä milloin jalka päättää mennä alta...
Sen verran sanon vielä, anteeksi jos ärsytän. Lääkärit ei sun selkää paranna, lääkkeitä kyllä saat helpottamaan oloa. Sun täytyy itse ottaa vastuu sun selän hyvinnvoinnista akuutin kipuvaiheen jälkeen. Tähänkään kipuun ei pidä jäädä makaamaan. Maks muutama päivä ja liikkeelle.On kyllä. Eilen pelästyin oikeen kunnolla ku ensin ei sattunu yhtään siinä asennossa ja yhtäkkiä ku puukolla ois isketty. Jotenkin hurjaa. Mut eiköhän ne torhtorit jotain osaa sanoa.
Huomenta Ruusunen.Päivää
Tätä mä peesaan. Ja edellämainittujen lisäksi pitää oppia että mitään ei saa yrittää kurkottamalla tai kiertämällä nostaa. Ei mitään. Ei edes avainnippua.Sen verran sanon vielä, anteeksi jos ärsytän. Lääkärit ei sun selkää paranna, lääkkeitä kyllä saat helpottamaan oloa. Sun täytyy itse ottaa vastuu sun selän hyvinnvoinnista akuutin kipuvaiheen jälkeen. Tähänkään kipuun ei pidä jäädä makaamaan. Maks muutama päivä ja liikkeelle.
Lääkitys ja lepo, sitten manipulaatio ja rankaa tuleva kuntosaliohjelma sekä venytykset kuten jooga. Elämä pysyy siedettävänä, kun jaksaa taiteilla ja tasapainoilla rasituksen ja liikunnan kanssa eli jatkuvaa oikean balanssin hakemista.
Mulla taas ois varmasti alkanut menkat tänään jos ne yhä tulisivat. Oon siivonnut jo vessan ja tiskipöydän ja kodinhoitohuoneen ja...Onkohan mulle tulossa vaihdevuodet?
Menkat on muuttunut niukaksi ja kestänyt vain pari päivää.
Muista oireista on vaikea päätellä koska niitä vaivoja on ollut ennenkin.