The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Käyhän näytillä, älä jää pitkittämään. Nyt kun kipu on akuuteimmillaan niin on helpompi lähteä tutkimaankin...

Tsemppiä*halaan*...
Juu kyllä mä tästä tänään meen. Pakkokin mennä, ku pitäis töihin suunnistaa, vaikkei tää käsikää kyllä oikeen vielä kunnossa oo.

Mun pitää ensin toimittaa läpsukaiset isälleen, koska ei tiiä yhtään kauanko siellä menee aikaa, niin ei oikee voi mukaan ottaa ku on mahdollisuus olla ottamatta.
 
Juu kyllä mä tästä tänään meen. Pakkokin mennä, ku pitäis töihin suunnistaa, vaikkei tää käsikää kyllä oikeen vielä kunnossa oo.

Mun pitää ensin toimittaa läpsukaiset isälleen, koska ei tiiä yhtään kauanko siellä menee aikaa, niin ei oikee voi mukaan ottaa ku on mahdollisuus olla ottamatta.
Lohduttaako yhtään, jos kerron että mun alaselkä on kaksi kertaa temputellut just tuollai että jalat menee kivusta alta.
 
Juu kyllä mä tästä tänään meen. Pakkokin mennä, ku pitäis töihin suunnistaa, vaikkei tää käsikää kyllä oikeen vielä kunnossa oo.

Mun pitää ensin toimittaa läpsukaiset isälleen, koska ei tiiä yhtään kauanko siellä menee aikaa, niin ei oikee voi mukaan ottaa ku on mahdollisuus olla ottamatta.
Ei muuta kuin käyhän laittamassa ittes kuntoon. Ja vaikka nyt vastustaakin lähes joka suunnalta, niin valoisia ajatuksia vain - asiat oikeesti järjestyvät:)
 
On kyllä. Eilen pelästyin oikeen kunnolla ku ensin ei sattunu yhtään siinä asennossa ja yhtäkkiä ku puukolla ois isketty. Jotenkin hurjaa. Mut eiköhän ne torhtorit jotain osaa sanoa.
Sen verran sanon vielä, anteeksi jos ärsytän. Lääkärit ei sun selkää paranna, lääkkeitä kyllä saat helpottamaan oloa. Sun täytyy itse ottaa vastuu sun selän hyvinnvoinnista akuutin kipuvaiheen jälkeen. Tähänkään kipuun ei pidä jäädä makaamaan. Maks muutama päivä ja liikkeelle.
Lääkitys ja lepo, sitten manipulaatio ja rankaa tuleva kuntosaliohjelma sekä venytykset kuten jooga. Elämä pysyy siedettävänä, kun jaksaa taiteilla ja tasapainoilla rasituksen ja liikunnan kanssa eli jatkuvaa oikean balanssin hakemista.
 
Sen verran sanon vielä, anteeksi jos ärsytän. Lääkärit ei sun selkää paranna, lääkkeitä kyllä saat helpottamaan oloa. Sun täytyy itse ottaa vastuu sun selän hyvinnvoinnista akuutin kipuvaiheen jälkeen. Tähänkään kipuun ei pidä jäädä makaamaan. Maks muutama päivä ja liikkeelle.
Lääkitys ja lepo, sitten manipulaatio ja rankaa tuleva kuntosaliohjelma sekä venytykset kuten jooga. Elämä pysyy siedettävänä, kun jaksaa taiteilla ja tasapainoilla rasituksen ja liikunnan kanssa eli jatkuvaa oikean balanssin hakemista.
Tätä mä peesaan. Ja edellämainittujen lisäksi pitää oppia että mitään ei saa yrittää kurkottamalla tai kiertämällä nostaa. Ei mitään. Ei edes avainnippua.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Boobabe
Onkohan mulle tulossa vaihdevuodet? :cautious:
Menkat on muuttunut niukaksi ja kestänyt vain pari päivää.
Muista oireista on vaikea päätellä koska niitä vaivoja on ollut ennenkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä