On se ihanaa saada kännisoitto jossa haukutaan kun en lähe hakemaan
oisin jo soittanu samasta aiheesta muttaku mulla ei oo sun numerooOn se ihanaa saada kännisoitto jossa haukutaan kun en lähe hakemaan
mitä tykkäämistä siinä on että mua haukutaanoisin jo soittanu samasta aiheesta muttaku mulla ei oo sun numeroo
se, että et suostunu hakemaanmitä tykkäämistä siinä on että mua haukutaan
No nyt kuulostaa paremmalta.se, että et suostunu hakemaan
...jos aivan mahdottomaksi menee niin...kyllä sä sen sitten tunnet
...eipä nuita tommosia soittoja kannata jäädä märehtimään ollenkaan...soittaja kun tuskin sitä edes enää muistaakaan...No nyt kuulostaa paremmalta.
Kenen?Nyt tekis taas mieli hakata päätä seinään.
No tää nyt soittelee koko yön,sen verran hyvin tunnen.No ei se haittaa niinkauan kun oon hereillä ja nukkumaan mennes äänettömälle. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta soittaa taksia että pääsee paikasta a paikkaan b....eipä nuita tommosia soittoja kannata jäädä märehtimään ollenkaan...soittaja kun tuskin sitä edes enää muistaakaan...
TykkääBruceWilliksen leffa olis alkamassa.
Tykkääköhän hauveli kattoa sitä?
Aaa....no mutta eihän se taksi nyt oo ollenkaan sama asia kuin esimes sun kanssa höpöttäminen...Mutta jos kerran soittelee, niin - aina voit myös valita, jos et jaksa kuunnella, sen ettet vastaakaan...No tää nyt soittelee koko yön,sen verran hyvin tunnen.No ei se haittaa niinkauan kun oon hereillä ja nukkumaan mennes äänettömälle. En ymmärrä mikä siinä on niin vaikeeta soittaa taksia että pääsee paikasta a paikkaan b.
...ylevät määritelmät...mut hyvä kun siedätät...Mut joo,harmiton se on.Rasittava mut harmiton.
..eläpä venkuloi niitten silmies kanssa...
No se on vähän idiootti pöljä selvänä ihan jees mut kännissä rasittavuuden huippu....ylevät määritelmät...mut hyvä kun siedätät...
Heräsitkö? oot töissä?
No se on vähän idiootti pöljä selvänä ihan jees mut kännissä rasittavuuden huippu.
kierosilmä...eläpä venkuloi niitten silmies kanssa...
heräsin jo kahden aikaan päivällä ja olen.Heräsitkö? oot töissä?