Enpä sanonut noin ...mutta hyvä niitä on välillä jumpatakierosilmä.
Enpä sanonut noin ...mutta hyvä niitä on välillä jumpatakierosilmä.
No oliko se Meijuki niitä naisia sitte?..mullon korvissa Suvaksen Meiju..joten ei tässä voi viel nukkumaan mennä....
...varjele!!!No oliko se Meijuki niitä naisia sitte?
Kohtahan se on jo alempana
Oi! simaa ja mummun tekemiä lihapiirakoita!Vappuja.
meinaakko polyuretaania tai silikoonia?Tarviis neuvoa ennen rautakauppaan lähtöä. Mikä se on sellaisen (pursotettavan?) massan nimi, jolla voidaan aukko tukkia? Uusien parvekelasien kiinnityskohta siitä kaiteen päältä falskaa nurkista, kun edellisen lasien irroituksesta jäi aukot. Vettä tulee läpi ja tarviis saada reiät umpeen.
Tattis, mä tsekkaan tonmeinaakko polyuretaania tai silikoonia?
Kai tuohon pitää silikonia tai jotain saumamassaa tunkea. Poyuretaani näyttää aika rumalta ellei sitä peitä listalla tai jollain.meinaakko polyuretaania tai silikoonia?
Kun lasien vaihdosta jäi sellaiset 7x3 cm kokoiset aukot. Nyt paljastuivat, kun ihmettelin vedentuloa parvekkeelle. Jottain sinne tarttis laittaa. Mun hätäviritelmä ei kauaa pötki. Tungin koloihin muovipussia.Kai tuohon pitää silikonia tai jotain saumamassaa tunkea. Poyuretaani näyttää aika rumalta ellei sitä peitä listalla tai jollain.
MunkkejaOi! simaa ja mummun tekemiä lihapiirakoita!
Miten sun selkä tänään?
No ei asennuttaja tekis sitä takuuseen?Kun lasien vaihdosta jäi sellaiset 7x3 cm kokoiset aukot. Nyt paljastuivat, kun ihmettelin vedentuloa parvekkeelle. Jottain sinne tarttis laittaa. Mun hätäviritelmä ei kauaa pötki. Tungin koloihin muovipussia.