Norjalaine päntiA-ha
Joo, niin onkinNorjalaine pänti
No äitee jäi 50-vuotiaana työttömäks, kerkes olee parisen kuukautta ko sai vakituisen työpaikan tehtaasta. Oltuaan siis koko ikänsä sanomalehdessä töissä, että kyllä mä oon edelleen sitä mieltä, että kyllä työtä tekevälle riittää, jos on valmis ottamaan mitä tahansa työtä vastaan. Helppohan se on tukien varassa lusmuta kotonakin, kun makaamalla saat melkein saman, kuin työtä tekemällä, mutta eläkettä se ei kerrytä.Mä en tahdo murskata kenenkään haaveita...
Aikanaan firman oveen koputti kuuskymppinen joka oli joutunut laittamaan oman firmansa kiinni. Töitä löytyi heti.
Se oli 80- lukua. Nykyään kuuskymppinen käännytettäis ovelta.
Sä ootki jostain alien- planeetaltaOnpas, ei ole olemasakaan muita vuorokauden aikoja, kuin päivä
Varmaan ihanaa......ois ehken ihan viisas neuvo kun kohta nää pääsee hyökkäämään ton piirakan kimppuun kyynärpäätaktiikoillaan
..läste pappan ur boken och sen dom alla skrattadehär i Strömsö barnen väntar på sin tur och sitter stilla vid bordet
Ruispuolukkapuuro!minun mummo teki kans tommosta marjapuuroa ruvisjauhoon
Pitäs järjestää perseellepotkimiskisat yksijalkasille, siinä ois enemmän nähtävää
eikö mustikkaa ja mustaviinimarjaaRuispuolukkapuuro!
meneeköhän tommoset wanhat ketut noin halpaanPullaa leivottu. Mustikka-mansikka-vaniljapiirakkaa leivottu. Tehty ruokaa niin ettei tartte kuin lämmittää huomenna. Talo siivottu.
Great Grandma-Bitch tulee huomenna vierailulle. Pitää uskotella sille että sillä on kunnon tytär.
Mä tein ust viime viikolla mustikoista JA mustaherukoista ruispuuron ja ihmettelin, miksen ole sitä aiemmin hoksinut. Vispipuuroon mä laitan useimmiten mansikkaa ja vadelmaa. Tai tyrnimarjaa.eikö mustikkaa ja mustaviinimarjaa
puolukasta mummi teki lappapuuron
Kyllä tommoset perusjutut menee läpi mutta jos kantasin mr. Bitchille tohvelit ja gin tonicin valmiiksi, mutsi kuolisi nauruun.meneeköhän tommoset wanhat ketut noin halpaan
ainaskaan mun mutsi ei ihan hevillä mene
lue se nykysen sopparin pienikin präntti, siellä saattaa olla maininta että millon avaimet pitää viimestään luovuttaaMitäs ny si. Vuokrasoppari loppuu 31.8., hoas antaa avaimet aikaisintaan 1.9. enkä saa vuokranantajaa viesteitse tai puhelimitse kiinni muuttopäivästä sopimiseksi. Vit. Saat. Hel. Jum. Kele.
Yksityinen vuokranantaja, joka on palkannu vuokrafirman hoitamaan kämpän vuokrausta ja muita. En oo koskaan ollu sen kaa edes puhelinyhteydessä, ja se vuokrafirma ei voi itekseen päättää et saan olla sopparin ylittäviä päiviä. Et pakko se nainen on kiinni saada.lue se nykysen sopparin pienikin präntti, siellä saattaa olla maininta että millon avaimet pitää viimestään luovuttaa