• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs ny si. Vuokrasoppari loppuu 31.8., hoas antaa avaimet aikaisintaan 1.9. enkä saa vuokranantajaa viesteitse tai puhelimitse kiinni muuttopäivästä sopimiseksi. Vit. Saat. Hel. Jum. Kele.
Ite muutin Keski-Suomesta Helsinkiin, vuokranantaja kertoi minulle muuttopäivän ja kun mentiin muuttokuorman kanssa pihalle ja menin ovelle niin edellinen perhe hämmentyneenä siellä että ei heille ole kerrottu että nyt ois jo pitänyt olla pois..
Viikoksi piti tavaroille ja perheelle keksiä väistötilat ennenkuin edelliset asukkaat sai muutettua pois. Toi sun muutama tunti nyt tuskin mikään maailmaa kaatava ongelma ole.
 
huoneenvuokralaki 9. luku 68. pykälä

Muuttopäivä vuokrasopimuksen päätyttyä
Muuttopäivä on vuokrasopimuksen päättymisen jälkeinen arkipäivä. Muuttopäivänä vuokralaisen on jätettävä puolet asuinhuoneistoa vuokranantajan käytettäväksi sekä seuraavana päivänä luovutettava huoneisto kokonaan vuokranantajan hallintaan.​
 
Ite muutin Keski-Suomesta Helsinkiin, vuokranantaja kertoi minulle muuttopäivän ja kun mentiin muuttokuorman kanssa pihalle ja menin ovelle niin edellinen perhe hämmentyneenä siellä että ei heille ole kerrottu että nyt ois jo pitänyt olla pois..
Viikoksi piti tavaroille ja perheelle keksiä väistötilat ennenkuin edelliset asukkaat sai muutettua pois. Toi sun muutama tunti nyt tuskin mikään maailmaa kaatava ongelma ole.
Kiitti kannustuksesta (y)
 
vierailija
taas on palsta rikki, lataa sivua loputtomasti. muuten toimii kyllä. :cautious:
Huomenta kaikille!
Ei ole rikki, vaan Välimeren vastarannalla odotetaan majurin laittamia kuvia. En tiedä, kuka ne hakee sitten, kun hedelmät Euroopassa on kerätty, mutta näyttää toimivan oikein hyvin. Se on niin tuottoisaa businessta, että tuossa lokakuulla alkaa nurkkien täyttäminen taas... Kai sie sen olet huomannut vuosien aikana? Tässä voi tietysti olla lisäsyy, mikä ei tulokkaista johdu...
 
Kiitti kannustuksesta (y)
Toi on ongelma johon jokainen muuttava törmää. Et vanhan kämpän pitäis olla tyhjä ja uuden kämpän täysi samalla silmänräpäyksellä. Ja tietty lähtö- ja tulosiivottuna ja ikkunat pestynä ja ja...

Ekaks järjestät sillai, että poikanen on muuttoajankohdan isällään.
Ämpärit hyötykäyttöön ry.

Toisekseen ihan pakuunkin mahtuu uskomaton määrä tavaraa jos sen osaa lastata. Kaikki mitä mun nukkumaluukussani on menee heittämällä Sprintteriksi kutsuttuun humppakuutioon.
Bändikamat on joskus viettäneet parikin viikkoa pakussa koska laiskana en ole niitä keikkojen välillä viittinyt purkaa. Ei ne ole siitä koskaan miksikään menneet.

Unipaikka sit on ainoo joka jää ratkaistavaksi.
Mut niinku sanoin, niin mikäli näille nurkille olet muuttamassa niin mun vuodesohvallani on tilaa. Siinä on yöpynyt muutama mies ja muutama nainen. Yksi lisää ei ole ihmeellinen asia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä