• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en tahdo murskata kenenkään haaveita...

Aikanaan firman oveen koputti kuuskymppinen joka oli joutunut laittamaan oman firmansa kiinni. Töitä löytyi heti.
Se oli 80- lukua. Nykyään kuuskymppinen käännytettäis ovelta.
No äitee jäi 50-vuotiaana työttömäks, kerkes olee parisen kuukautta ko sai vakituisen työpaikan tehtaasta. Oltuaan siis koko ikänsä sanomalehdessä töissä, että kyllä mä oon edelleen sitä mieltä, että kyllä työtä tekevälle riittää, jos on valmis ottamaan mitä tahansa työtä vastaan. Helppohan se on tukien varassa lusmuta kotonakin, kun makaamalla saat melkein saman, kuin työtä tekemällä, mutta eläkettä se ei kerrytä.
 
vierailija
..ois ehken ihan viisas neuvo kun kohta nää pääsee hyökkäämään ton piirakan kimppuun kyynärpäätaktiikoillaan:cautious:
Varmaan ihanaa....
Keräsin äsken mansikat (n. 1 litra tällä kertaa) ja mustaherukoista kypsät. Valtavan suuria ovat Pohjanjätin marjat - kuin kirsikoita, mutta mustia:)
Jos jollakin on läntti maata, ilman muuta sellaisia sinne! On pian poimittu. Ainoa vaan se, et ei ihan kaikki kypsy yhtaikaa, mut ei herukoissa yleensäkään. Teen niistä vispipuuroa, mikä on mun miehen lapsuudessa ollut tavallista herkkua, mut itse en ollut kuullutkaan ennen hänen toiveita, ja et ruisjauhoonkin voi tehdä... No, se on makeampaa ilman sokeriakin, vatkautuu kylmänä samaan tapaan kuin muukin jauho. Grahamjauhoon (luomua!) ja luomuspelttimannaan olen tehnyt vispipuurot jo kauan aikaa, kun niistä vaan tulee paremman makuisia, kuin tavallisesta mannajauhosta. ----Luomuhunajaa nokare ennen vispausta, ettei tarvi itse kaikkea syödä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Pullaa leivottu. Mustikka-mansikka-vaniljapiirakkaa leivottu. Tehty ruokaa niin ettei tartte kuin lämmittää huomenna. Talo siivottu.

:cautious: Great Grandma-Bitch tulee huomenna vierailulle. Pitää uskotella sille että sillä on kunnon tytär.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
lue se nykysen sopparin pienikin präntti, siellä saattaa olla maininta että millon avaimet pitää viimestään luovuttaa
Yksityinen vuokranantaja, joka on palkannu vuokrafirman hoitamaan kämpän vuokrausta ja muita. En oo koskaan ollu sen kaa edes puhelinyhteydessä, ja se vuokrafirma ei voi itekseen päättää et saan olla sopparin ylittäviä päiviä. Et pakko se nainen on kiinni saada.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä