• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
a, niin silloin ei kai mun käsittääkseni voida tehdä työhönosoituksia työkkäriltä, mutta sinne nyt on vielä tovi aikaa. Oon varma, että asiat suttaantuu tavalla tai toisella :)
Setämies sanoo, että mikään ei me niin etteikö se jotenkin menis.

Mut työkkäristä ei tällä vuosituhannella ole kukaan saanut töitä.

Niit kursseja riittää mis joku koskaan töitä tekemätön opettaa kirjoittamaan oman nimen työhakemukseen.
 
Setämies sanoo, että mikään ei me niin etteikö se jotenkin menis.

Mut työkkäristä ei tällä vuosituhannella ole kukaan saanut töitä.

Niit kursseja riittää mis joku koskaan töitä tekemätön opettaa kirjoittamaan oman nimen työhakemukseen.
Mä olin työkkärin kirjoilla ja hain työvoimapliittiseen koulutukseen. Pääsin. -ja siitä poiki kesäduuni kirjastoon. Siitä jäinkin suoraan äitiyslopäivärahalle.

Sen syntyneen lapsosen jälkeen ehdin olla tovin työssä kunnes oli pakko irtisanoutua. -taas työkkärin kirjoilla ja uuteen työvoimapoliittiseen koulutukseen. Ja työharjoittelupaikka halusi mut duuniin joten se koulutus jatkui oppisopimuksella.

Ja it irtisanouduin ja ryhdyin yrittäjksi.

Mulla ei oo työkkärin toiminnasta pahaa sanaa.
 
Mä olin työkkärin kirjoilla ja hain työvoimapliittiseen koulutukseen. Pääsin. -ja siitä poiki kesäduuni kirjastoon. Siitä jäinkin suoraan äitiyslopäivärahalle.

Sen syntyneen lapsosen jälkeen ehdin olla tovin työssä kunnes oli pakko irtisanoutua. -taas työkkärin kirjoilla ja uuteen työvoimapoliittiseen koulutukseen. Ja työharjoittelupaikka halusi mut duuniin joten se koulutus jatkui oppisopimuksella.

Ja it irtisanouduin ja ryhdyin yrittäjksi.

Mulla ei oo työkkärin toiminnasta pahaa sanaa.
en oo eläissäni kuullu moista vaan pakko kai se on uskoa kun se oikein intterin webissä lukee
 
Setämies sanoo, että mikään ei me niin etteikö se jotenkin menis.

Mut työkkäristä ei tällä vuosituhannella ole kukaan saanut töitä.

Niit kursseja riittää mis joku koskaan töitä tekemätön opettaa kirjoittamaan oman nimen työhakemukseen.
No ei se työkkäri sellanen paikka olekaan, että sä marssit sinne ja ne ettii ja antaa sulle työpaikan valmiiksi. Ite pitää olla aktiivinen ja etsiä töitä, jos niitä töitä haluaa, jollei niitä hae vapaaehtoisesti, nii sitte ne pakottaa niille kursseille ja hakemaan sellasia paikkoja, mistä ei ite oo kiinnostunut yhtään.
 
No ei se työkkäri sellanen paikka olekaan, että sä marssit sinne ja ne ettii ja antaa sulle työpaikan valmiiksi. Ite pitää olla aktiivinen ja etsiä töitä, jos niitä töitä haluaa, jollei niitä hae vapaaehtoisesti, nii sitte ne pakottaa niille kursseille ja hakemaan sellasia paikkoja, mistä ei ite oo kiinnostunut yhtään.
Mä en tahdo murskata kenenkään haaveita...

Aikanaan firman oveen koputti kuuskymppinen joka oli joutunut laittamaan oman firmansa kiinni. Töitä löytyi heti.
Se oli 80- lukua. Nykyään kuuskymppinen käännytettäis ovelta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä