Pitiki nukahtaa,nyt on ihan hölmistyny olo ja tuntuu et naamakin on turvoksissa.Mite voi olla näin poikki??
Setämies sanoo, että mikään ei me niin etteikö se jotenkin menis.a, niin silloin ei kai mun käsittääkseni voida tehdä työhönosoituksia työkkäriltä, mutta sinne nyt on vielä tovi aikaa. Oon varma, että asiat suttaantuu tavalla tai toisella
Mä olin työkkärin kirjoilla ja hain työvoimapliittiseen koulutukseen. Pääsin. -ja siitä poiki kesäduuni kirjastoon. Siitä jäinkin suoraan äitiyslopäivärahalle.Setämies sanoo, että mikään ei me niin etteikö se jotenkin menis.
Mut työkkäristä ei tällä vuosituhannella ole kukaan saanut töitä.
Niit kursseja riittää mis joku koskaan töitä tekemätön opettaa kirjoittamaan oman nimen työhakemukseen.
en oo eläissäni kuullu moista vaan pakko kai se on uskoa kun se oikein intterin webissä lukeeMä olin työkkärin kirjoilla ja hain työvoimapliittiseen koulutukseen. Pääsin. -ja siitä poiki kesäduuni kirjastoon. Siitä jäinkin suoraan äitiyslopäivärahalle.
Sen syntyneen lapsosen jälkeen ehdin olla tovin työssä kunnes oli pakko irtisanoutua. -taas työkkärin kirjoilla ja uuteen työvoimapoliittiseen koulutukseen. Ja työharjoittelupaikka halusi mut duuniin joten se koulutus jatkui oppisopimuksella.
Ja it irtisanouduin ja ryhdyin yrittäjksi.
Mulla ei oo työkkärin toiminnasta pahaa sanaa.
Toi on kiva kuulla.Mulla ei oo työkkärin toiminnasta pahaa sanaa.
No ei se työkkäri sellanen paikka olekaan, että sä marssit sinne ja ne ettii ja antaa sulle työpaikan valmiiksi. Ite pitää olla aktiivinen ja etsiä töitä, jos niitä töitä haluaa, jollei niitä hae vapaaehtoisesti, nii sitte ne pakottaa niille kursseille ja hakemaan sellasia paikkoja, mistä ei ite oo kiinnostunut yhtään.Setämies sanoo, että mikään ei me niin etteikö se jotenkin menis.
Mut työkkäristä ei tällä vuosituhannella ole kukaan saanut töitä.
Niit kursseja riittää mis joku koskaan töitä tekemätön opettaa kirjoittamaan oman nimen työhakemukseen.
en oo eläissäni kuullu moista vaan pakko kai se on uskoa kun se oikein intterin webissä lukee
Se on päivä vieläkinIltoo
Käyttäkee kypärääIltakimpoilut ja mustikkapiirakkaa
Mä en tahdo murskata kenenkään haaveita...No ei se työkkäri sellanen paikka olekaan, että sä marssit sinne ja ne ettii ja antaa sulle työpaikan valmiiksi. Ite pitää olla aktiivinen ja etsiä töitä, jos niitä töitä haluaa, jollei niitä hae vapaaehtoisesti, nii sitte ne pakottaa niille kursseille ja hakemaan sellasia paikkoja, mistä ei ite oo kiinnostunut yhtään.
no hyvä että jotkut osaaPitää vaan osata etsiä oikea työharjoittelupaikka, jos multa kysytään.
..ois ehken ihan viisas neuvo kun kohta nää pääsee hyökkäämään ton piirakan kimppuun kyynärpäätaktiikoillaanKäyttäkee kypärää
Ei oo ennää klo. 18 jäläkeen.Se on päivä vieläkin
Onpas, ei ole olemasakaan muita vuorokauden aikoja, kuin päiväEi oo ennää klo. 18 jäläkeen.
här i Strömsö barnen väntar på sin tur och sitter stilla vid bordet..ois ehken ihan viisas neuvo kun kohta nää pääsee hyökkäämään ton piirakan kimppuun kyynärpäätaktiikoillaan