• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
:)
Mikäli haluat houkutella paarmoja luoksesi, pukeudu mustaan ja hengittele voimakkaasti sisään ja ulos.
Paarmat näkevät sinut paremmin ja haistavat sinut hengityskaasujen aistimiselimellään.
Ihan kuin olisin joskus sanonut noin - eri sanoilla tosin - mut en voi olla, kun heräsin iltaunilta:)
Paarmat tulee kyllä mustan perässä, mut niin tulee mehiläisetkin! Siksi mehiläisenhoitajilla on valkoiset ne suojavaatteet. Ennenmuinoin kellonhihnat olivat mustia, niin piti ottaa se pois ärsyttämästä.
Tosin ne mehiläiset haistavat adrenaliinin, jolloin ne hyökkäävät siihen, joka pelkää. Mut en ala sitä nyt selittämään - todettiin vaan yhdellä kurssilla, kauan kauan sitten. Silmille ne tulee siksi, kun meillä on mustuaiset jne.
 
Just nyt tuntuu silta etta saan kalutusta:rolleyes:...

...eli ma poistun ja sujahdan pehkuihin unikuville :)

Leppoisaa illanjatkumoa sulle ja sitten kun aikas on paakkonen painaa tyynylle, niin - hyyveli yyteleita ja kauniita unia :)*pus*
 
Olen usein kysynyt neuvoa ja saanut ihan hyviä vastauksia.
Mun harrastepalstalla käy usein siten, että joku uudehko tulee kysymään, että "kyllä mä tiedän, että tää vehje on ihan pask* mut kannattaisko mun silti ostaa se koska se on halpa"? Siinä toivossa, et joku tulis tukemaan hänen jo tekemäänsä hankintapäätöstä. Harvoin silloin hyvistäkään neuvoista on apua.

Joten se ain riippuu vähän siitä mitä kysyy ja miten kysyy, että millaisia neuvoja saa, jos saa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä