semmosta tapausta ei ole olemassakaan.muistaako kukaan semmosta tapausta että neuvon kysyjälle täällä ketjussa olisi kelvannut annetut neuvot?
semmosta tapausta ei ole olemassakaan.muistaako kukaan semmosta tapausta että neuvon kysyjälle täällä ketjussa olisi kelvannut annetut neuvot?
Jepjep....ne on niita haamujuttuja naas*halaaruttaa* - jos on kinttu amputoitu, niin tulee haamusarkya...eli ilmaa oot taas huitonut sujuvasti ja kissas katellut etta isannalla taas puuttuu toi laakitysleikkasin muuten pääni aamulla.
Toi etikka auttaa oikeesti, siis ihan vaan korkillinen pesuainelokeroon ettei ala kone haisemaan etikalle.ei lähiapteekkiin ikinä kerkee kun menee kolmelta kiinni. isolle kirkolle sen takia viitti mennä. lyön jarrucleaneria pesuainelokeroon ja 90 asteen ohjelman. joko tulee räjähdys tai hajuton kone.
Hei kiitti, ma nappaan tosta sulta ton annostuksen kun sita oon miettiny...etta puoli pullollista vai kokonaanToi etikka auttaa oikeesti, siis ihan vaan korkillinen pesuainelokeroon ettei ala kone haisemaan etikalle.
Mä oon pessyt etikkapyykissä muutamatkin tennarit joihin on kissa kussut ja hyvin poistaa hajun
Enpä oo kuulluentä muuripatakonsti?
Miten päätön voi leikata päänsä ?leikkasin muuten pääni aamulla.
se on helppo ja satavarma konstiEnpä oo kuullu
IrtopäänMiten päätön voi leikata päänsä ?
Aha,ensin pitää löytää muuripata omistaja ei ehkä tykkää hyvääse on helppo ja satavarma konsti
eli käytte panemassa muuripadassa
mullon kuules kuva todisteena lopputuloksesta.Miten päätön voi leikata päänsä ?
kyllä se varmaan ymmärtäisAha,ensin pitää löytää muuripata omistaja ei ehkä tykkää hyvää
Mulle, viimeks eilen.muistaako kukaan semmosta tapausta että neuvon kysyjälle täällä ketjussa olisi kelvannut annetut neuvot?
kukaan selaa niin kauaksi. eli tarkenna.Mulle, viimeks eilen.
Ja tietenkin pitää pestä tiivisteet, kumit ja pesuaineluukku ja tyhjätä nukkasihtiHei kiitti, ma nappaan tosta sulta ton annostuksen kun sita oon miettiny...etta puoli pullollista vai kokonaan
Ja jumalantahden....mie voin nyt kayttaa ihan oikeeta versiota
Taa nyt on jo kaikilla selkaytimessaJa tietenkin pitää pestä tiivisteet, kumit ja pesuaineluukku ja tyhjätä nukkasihti
Eli, helpompaa on ostaa uus koneJa tietenkin pitää pestä tiivisteet, kumit ja pesuaineluukku ja tyhjätä nukkasihti
aina on menny kypsänä, kun ne on sillon parhaimman makusia.Syötkö raakana vai kypsänä banaanit?
http://www.buzzcarrot.com/oletko-koskaan-syonyt-banaaneja-joissa-on-mustia-pisteita-taman-se-tekee-kehollesi-usko-tai-ala/
tähän määkin taidan päätyä.Eli, helpompaa on ostaa uus kone
No kun olen kotona ja noihin ois se reilut sata kilsaa matkaa.Etkö sä muka ois päässyt Keravalle tai Tikkurilaan akuuttipäivystykseen?