Naapuriapu on kyllä aina paikallaanNo näin. Ja sit kysyy vaik naapurilta, että saako nää mun muutamat pakasteet majailla teidän pakastimessa muutaman tunnin, kun mulla on sulatus menossa.
Saanko nipistää pakarasta?Päivää
Varo vaan, saatan purra.Saanko nipistää pakarasta?
Okei laitan sit sulle ensin kuonokopanVaro vaan, saatan purra.
Et laita.Okei laitan sit sulle ensin kuonokopan
Jotain muuta sitEt laita.
...mutta sait läjäpäin ihania kokemushetkiä joita rakkaudella vaaliaKotona taas. Missasin Nizzan, Turkin ja Pokemonin ollessani kaukana kavalasta maailmasta. Pyykkivuoren raivausta tämä ja huominen päivä
Onksulla bjärseessäki hampaat???Varo vaan, saatan purra.
Ota vaikka tuolin selkänojasta tai ovenkarmista kiinni ja venytä käsiä eteenpäin selkä kumarassa (n.90 asteen kumara)Lapaluiden jumi, pika-apua.Mikä helpottaa?
On siis miehellä ei mulla. On kokeillu tuota, vähän helpottaa,mutta paljoo.Mies parkaOta vaikka tuolin selkänojasta tai ovenkarmista kiinni ja venytä käsiä eteenpäin selkä kumarassa (n.90 asteen kumara)
Toinen konsti ois laittaa lattialle tennispallo ja hieroa silläOn siis miehellä ei mulla. On kokeillu tuota, vähän helpottaa,mutta paljoo.Mies parka
Nouu Puren jos mua puristellaan.Onksulla bjärseessäki hampaat???
Moniin miesvaivoihin auttaa nainen.On siis miehellä ei mulla. On kokeillu tuota, vähän helpottaa,mutta paljoo.Mies parka
...miten mä nyt en oikein usk..Nouu Puren jos mua puristellaan.
Mut jos tarjotaan metukkaa?Nouu Puren jos mua puristellaan.
Varo vaan, saatan purra.