Iltaa!
Hammaskaan ei enää ketuta kun löytyi herkkutatti ja lampaankääpiä ja kehnäsieniä ja kantarelleja ja...
Hammaskaan ei enää ketuta kun löytyi herkkutatti ja lampaankääpiä ja kehnäsieniä ja kantarelleja ja...
no olipas saalisIltaa!
Hammaskaan ei enää ketuta kun löytyi naitatti ja ryypätkääpiä ja kehnäsieniä ja kantarelleja ja...
muistaako kukaan semmosta tapausta että neuvon kysyjälle täällä ketjussa olisi kelvannut kunnon päiväpano?
Okei, hyviä vinkkejä.Ja tietenkin pitää pestä kumit, kakkaluukku ja tyhjätä pussit
Entäs vaniljasoossi tai jäätelö?mustikkapiirakkaa.
pitää olla itsehillintää, menee noin tuoreena ilmankin.Entäs vaniljasoossi tai jäätelö?
Mä laitan mustikkapiirakkaan vaniljatuorejuustooEntäs vaniljasoossi tai jäätelö?
Luonnonjugua ja mustikoitamustikkapiirakkaa.
tmiUkko laittaa mun piirakkaan tuorejyystöö
Miksei kutsuttu syömäänmustikkapiirakkaa.
Miksei kutsuttu syömäänmustikkapiirakkaa.
Ihan kuin olisin joskus sanonut noin - eri sanoilla tosin - mut en voi olla, kun heräsin iltaunilta
Mikäli haluat houkutella paarmoja luoksesi, pukeudu mustaan ja hengittele voimakkaasti sisään ja ulos.
Paarmat näkevät sinut paremmin ja haistavat sinut hengityskaasujen aistimiselimellään.
Mun harrastepalstalla käy usein siten, että joku uudehko tulee kysymään, että "kyllä mä tiedän, että tää vehje on ihan pask* mut kannattaisko mun silti ostaa se koska se on halpa"? Siinä toivossa, et joku tulis tukemaan hänen jo tekemäänsä hankintapäätöstä. Harvoin silloin hyvistäkään neuvoista on apua.Olen usein kysynyt neuvoa ja saanut ihan hyviä vastauksia.
Miksei kutsuttu syömään
ei sulle kelvannu iltapalakaan vähän aikaa sitten.Miksei kutsuttu syömään
Eikä metukkaei sulle kelvannu iltapalakaan vähän aikaa sitten.
No olishan kelvannuei sulle kelvannu iltapalakaan vähän aikaa sitten.
ota nyt sustakin selvää.No olishan kelvannu