• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Menkää nukkuu jo :)
eiku lähden levittämään ruohosilppua kasveille, kun on niin ihana täysikuu eikä yhtään itikoita, kun on niin kylmää.
En ole ennen kuullut tuota biisiä - parempihan se on, kuin tämä, mitä soittivat aina radiossa:

Harmi, ettei esimerkiksi italialaisia alkuperäisesityksiä meillä useinkaan kuule, vaikka niistä tehdään käännösiskelmiä.
 
täältä on yksi lähdössä lomalle, akat tilaa mitä lomapullaa pitää ostaa (n)

pari on jatkuvalla dieetillä, joten he haluaa mansikoita tai jotain terveellistä, pari kailottaa että eiku kunnon pullat pitää olla. Nyt ne sitten riitelee tarjottavista.

Jos oisin lomalle lähtijä, en tois mitään. Eiku enhän mä yleensä tuokaan.
 
vierailija
No kun ei osta sitä, ei tule huijatuksi!
Varmaan jotaki karrageenikiisseliä se "suklaa" sitten - voisiko joku katsoa tuoteselostetta?
Onhan peli menetetty jo kauan sitten muuallakin:
http://yle.fi/uutiset/pienia_hirsi-ja_puurakentajia_ahdistetaan_suomessa_nurkkaan/9036499

Pääasia, ettei kuluttajat huomaa mitään:-(
 
vierailija
no tuohon te ituhipit olette syypäitä: raaka-ainepula johtuu siitä että vanhoja metsiä ei saa hakata ja lämmöneristysvaatimukset juontaa juurensa siitä että haluatte pienentää energiankulutusta
No mutta: jos aikoo hakkauttaa metsästä isoja puita (muu ei kelpaa!), täytyy e n s i n kaataa itse (miten taitaa, eikai moni osaa enää itse?) okaisen ison puun ympäriltä kaikki pienemmät pois, raahata ne pois edestä ja sitten vasta saattavat tulla, kunhan ensin on sellainen sää, että maa on tarpeeksi jäässä, ettei se iso kone uppoa sinne.

Ei ole ituhippien syytä, vaan tämä systeemi on tehty sellaiseksi, että ihmisten on pakko myydä maansa - kenelle, ei tiedä kukaan, mutta isoja tiloja on systeemi kasvattanut niin, että suomalaisella ei ole rahaa ostaa niitä enää. Halvalla menee jollekin, mutta varopa muuttamasta mun tekstiä yhtään nyt:devil:

Vanhukset ei saa niitä tukkien ympärillä olevia puita pois mitenkään ja sellaisia metsiä on maassa ties kuinka paljon. Jos lukisit vaihteeksi uutisia? Systeemiä tämäkin:
http://www.talouselama.fi/kumppaniblogit/accenture/mita-yhteista-on-ruohonleikkurilla-ja-varainhoitajalla-6564665
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä