Sopiiko siihen suolakurkku?Mä laitan mustikkapiirakkaan vaniljatuorejuustoo
Sopiiko siihen suolakurkku?Mä laitan mustikkapiirakkaan vaniljatuorejuustoo
ota nyt sinäkin jo suihin.
ota nyt sustakin selvää.
eiku lähden levittämään ruohosilppua kasveille, kun on niin ihana täysikuu eikä yhtään itikoita, kun on niin kylmää.Menkää nukkuu jo
Sitä voi jokainen kokeilla tahollaan, itse en lähtis luottamaan makuyhdistelmäänSopiiko siihen suolakurkku?
ei saa laulaa n**keri-sanaa! Muuten ne luulee olevansa keskimääräistä ruskettuneempia!
Entäs tääei saa laulaa n**keri-sanaa! Muuten ne luulee olevansa keskimääräistä ruskettuneempia!
Entäs tääei saa laulaa n**keri-sanaa! Muuten ne luulee olevansa keskimääräistä ruskettuneempia!
Onko sun telkkari vieläki rikki?
No kun ei osta sitä, ei tule huijatuksi!
no tuohon te ituhipit olette syypäitä: raaka-ainepula johtuu siitä että vanhoja metsiä ei saa hakata ja lämmöneristysvaatimukset juontaa juurensa siitä että haluatte pienentää energiankulutusta...Onhan peli menetetty jo kauan sitten muuallakin:
http://yle.fi/uutiset/pienia_hirsi-ja_puurakentajia_ahdistetaan_suomessa_nurkkaan/9036499
...-(
No mutta: jos aikoo hakkauttaa metsästä isoja puita (muu ei kelpaa!), täytyy e n s i n kaataa itse (miten taitaa, eikai moni osaa enää itse?) okaisen ison puun ympäriltä kaikki pienemmät pois, raahata ne pois edestä ja sitten vasta saattavat tulla, kunhan ensin on sellainen sää, että maa on tarpeeksi jäässä, ettei se iso kone uppoa sinne.no tuohon te ituhipit olette syypäitä: raaka-ainepula johtuu siitä että vanhoja metsiä ei saa hakata ja lämmöneristysvaatimukset juontaa juurensa siitä että haluatte pienentää energiankulutusta