Yinksu
No eiks se muka oo?! Onhan se..? Ja tolla föönillä voi ne irtohiukset puhaltaa pois. Kätsyä!ensinnäkin, oliko toi edes patonki ?
toiseks, siinä olis ihan liikaa hiuksia että syödä pystyis.
No eiks se muka oo?! Onhan se..? Ja tolla föönillä voi ne irtohiukset puhaltaa pois. Kätsyä!ensinnäkin, oliko toi edes patonki ?
toiseks, siinä olis ihan liikaa hiuksia että syödä pystyis.
sovitaanko niin että mä kokkaan.No eiks se muka oo?! Onhan se..? Ja tolla föönillä voi ne irtohiukset puhaltaa pois. Kätsyä!
Nii,i mitäpä tekis. Mun pitäs käydä ostaa uudet tyynyt joku päivä. Sen piti olla eilen mut unohinmitähän sitten tekis.
ja mistähän päin sais ollaNii,i mitäpä tekis. Mun pitäs käydä ostaa uudet tyynyt joku päivä. Sen piti olla eilen mut unohin
Sää voit ettii mulle asuntoi ihan näin alkuun käy se vuokra.
Käyhän se niinkinsovitaanko niin että mä kokkaan.
No täältäpäin tai no vähän tuolta päin et työmatka lyhenis ees pikkusen...ja mistähän päin sais olla
mulla ei ole aavistustakaan noista ilmansuunnista.No täältäpäin tai no vähän tuolta päin et työmatka lyhenis ees pikkusen...
Sun luota hyvinkinja mistähän päin sais olla
ei mulla mitään vuokra asuntoja ole.Sun luota hyvinkin
Juoksuta kissaa!mitähän sitten tekis.
en viitti herättää sitä päiväunilta ja aamulla oltiin jo ulkona.Juoksuta kissaa!
Kai sieltä nyt joku soppi mullekin löytyyei mulla mitään vuokra asuntoja ole.
No hö. Mitäs apuu susta sitte onmulla ei ole aavistustakaan noista ilmansuunnista.
Ei näyNäkyykö mun kuvan vieressä vihreä pallo?
en ole viittiny kysellä pikkulinnuilta että missä sä asut.No hö. Mitäs apuu susta sitte on
Köh köh, voi sitä multakin kysyy jos haluu tietää,tosin julkista tietoa se ei ole ja kaikille sitä ei kerrota.en ole viittiny kysellä pikkulinnuilta että missä sä asut.
entäs minun ?Näkyykö mun kuvan vieressä vihreä pallo?
Ei näy.entäs minun ?
harmaalta on huono kysyä.Köh köh, voi sitä multakin kysyy jos haluu tietää,tosin julkista tietoa se ei ole ja kaikille sitä ei kerrota.
Poksi toimii kylläharmaalta on huono kysyä.