Yinksu
En mää pysty oon töissäkirjaudu niin laitan salaa yyveen.
En mää pysty oon töissäkirjaudu niin laitan salaa yyveen.
Meillä alkaa kyllä olla tupa aika hyvin valloitettu mut nou hätä, tytär & boyfriend sai isomman kämpän vuorokaudessaMoi, vieläks teillä on mulle ja puolikkaalle tyhjä huone? Oon varasijalla 3 ja täs ois vielä kuukausi aikaa niillä kolmella jättää opiskelupaikka vastaanottamatta.
Alan ihan pian hyperventiloimaan.
minne sun loma hävisEn mää pysty oon töissä
Ei minnekkää, alkaa ensviikol.minne sun loma hävis
mä kun luulin että olet ollu jo ainaki viikon lomalla.Ei minnekkää, alkaa ensviikol.
Luulo ei ole tiedon väärti... Vai miten se nyt oli.mä kun luulin että olet ollu jo ainaki viikon lomalla.
Onnittelut minultakin, kuka lienetkinOnnea sylvesterille, täyttää tänään 70 vuotta
...mutta vastaleikatun/-ajetun nurtsin tuoksu on mahtavaei ole satanu vieläkään, hyvä vaan kun ei nurmikko kasva niin äkkiä.
Nauti, nainen, nauti ....Potut kiehumassa, broiskua grillillä ja sihi kädessä. Viileä sää ja hiljaisuus. Aah..
on on, jos joku muu leikkais sen nurmikon.mutta vastaleikatun/-ajetun nurtsin tuoksu on mahtava
...ja iiihan kaikessa rauhassa sen pohtimisen kanssa...sekin kun kuluttaa energiaa...Iltaa harkitsen salille menoa, tätä ajatusta on hyvä pohtia sohvannurkassa.
..olikos sulla..eikä kun ei ollutkaan sitä päältäajettavaa, sillä pärtsääminenhän ois jo liika lystiä...on on, jos joku muu leikkais sen nurmikon.
Juu, otan toisen kupin kahvia ja vedän viltin päälle....ja iiihan kaikessa rauhassa sen pohtimisen kanssa...sekin kun kuluttaa energiaa...
Hyviä päikkäreitä !Juu, otan toisen kupin kahvia ja vedän viltin päälle.
Niin nautin.Nauti, nainen, nauti ....
...tosin en niin yhtään epäile ettenkö niin tekisi...kaikilla mausteilla
...ja koripallotelinettä kehiin, just noin - ihan samoissa aatoksissa *peukuttaa*asfaltti vaan koko tontille.