The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moi, vieläks teillä on mulle ja puolikkaalle tyhjä huone? Oon varasijalla 3 ja täs ois vielä kuukausi aikaa niillä kolmella jättää opiskelupaikka vastaanottamatta.

Alan ihan pian hyperventiloimaan.
Meillä alkaa kyllä olla tupa aika hyvin valloitettu mut nou hätä, tytär & boyfriend sai isomman kämpän vuorokaudessa
 
Käväisin kaupalla. (Älkää kysykö mitä ostin)

Mut huomasin, että rappukäytävän ilmoitustaululle oli tullut viesti, että nyt on lapsille tehty puhdas leikkipaikka.

Kun parvekkeeltani tiirailen, niin en mä tossa leikkipaikkaa näe.
Mä näen ainoastaan saman vanhan hiekkalaatikon jonka päälle on nyt laitettu kansi.

Sen viis vuotta mitä olen parvekkeeltani tiiraillut, niin ei tota kovin moni lapsi ole käyttänyt. Puhtaudesta en tiedä, mut ei tässä hirveesti vapaita kissoja/koiria pyöri, eivätkä noi citykanit tai rusakot osoita mitään mielenkiintoa hiekkalaatikkoa kohtaan.

Mä olen useinkin sanonut, että tää nukkumaluukku ei ole ihmisasumus. Jos olis, niin tossa olis keinut ja kiipeilytelineet.
Nyt siinä on kannella peitetty hiekkalaatikko.

Puuttuu enää vanhempi joka siirtää neljäneliöisen kannen pois hiekan päältä.
 
Moikkeliskoikkelis ja päivää sullekin :)

Keskiviikko lusittu, vasta keskiviikko - jutut ihan huonoja ja levottomia :D/ jo keskiviikko, koska huomenna JO torjantai :)

...ja mä taidan kohta kasvatella suomuja ja pyrstöä :D, vesi on <3...eilen oli känttypäivä, nyt satakoon vaikka pikku- ukkoja taivaalta, ei haittaa :)...
 
Jatkan edelliseen...

Oikeestihan tää on hel-ve-tin hyvin hoidettu taloyhtiö.
Ei o asioiden hoidon kannalta mitään huomautettavaa.

Tää nukkumaluukkuni vois olla Majurin taivas... paitti että ei olis hirveesti paheksuttavaa.

Mut minä täällä... en voi kuvitella ittelleni väärempää paikkaa... ja harva minua mielikuvituksen puuttesta syyttää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä