Kuten taannoin sanoin... sinä olet ehkäpä maailman kaunein nainen.*halaaruttaa*
Oma hyvinvointisi on sun omissa käpälissäsi, sen sä kyllä tiiätkin. Mutta pikkiriikkisesti se elo vois oikeesti maistuakin jopa kohtuullisen kivalta, jos/ kun...kerrankin oikeesti tekisit ittesi hyväksi jotakin kivaa .
Oot ansainnut sen
Höpö höpö nyt sielläKuten taannoin sanoin... sinä olet ehkäpä maailman kaunein nainen.
Itse taas voin valita korkeintaan siitä kuolenko viinaan vai väkivaltaan.
Viina on todennäköisempi vaihtoehto, koska väkivalta vaatisi jotain osaamistakin.
Mä en pelaa korttia.Höpö höpö nyt siellä
Sulla on oikeesti monen monta valintakorttia käsissäs...pointti vaan on siinä että kun kuuntelet itteäs ja sydäntäsi - kyllä, nyt et yhtään intä etkä vänkää, se puhuu sulle ja sä tiiät sen - niin tiiät mitä korttia käytät
Oikiaa hommaaNuolemis homma meneillään
Pah, kiero taijat kuitenki olla kuin korkkiruuvi eli savolaisuutta jonkinverran...Mä en pelaa korttia.
Syntymägeenini ovat pohojammaalta joten höpöjen puhuminen ei kuulu asiaan.
Juu, ymmärrän.Pah, kiero taijat kuitenki olla kuin korkkiruuvi eli savolaisuutta jonkinverran...
Ymmärsit mitä tarkoitin .
No, painutpa minne tahansa niin sielläkin...sun on osattava kuunnella itteäs ja sitä mitä itse haluatJuu, ymmärrän.
Etelä- pohojalaanen kateus on vertaansa vailla.
Mut siellä ei kadehdita naapurin ihanaa vaimoa vaan sitä, että mistä tommoisia löytyy?
Kun mittani tulee täyteen tässä niin painun puukoopitäjään.
Voi yrittää.No, painutpa minne tahansa niin sielläkin...sun on osattava kuunnella itteäs ja sitä mitä itse haluat
Sydäntäs et pääse niin missään pakoon.
Jep, voi yrittää opetella ja oppia kuuntelemaan itseään.Voi yrittää.
Yritys ei aina ole rangaistavaa.
Noi on kaksi eri asiaa ihanalla naisella ja vittumaisella miehellä.Jep, voi yrittää opetella ja oppia kuuntelemaan itseään.
Sen sijaan sydäntään ei voi yrittää paeta. Koskapa mukana seuraa...ja mitä kovemmin mukamas yrität paeta eli kieltää sen ääntä...sen kovemmin sydämes sulle puhuu
No nyt en oikeesti ymmärtänyt. Olen tyhmä.Noi on kaksi eri asiaa ihanalla naisella ja vittumaisella miehellä.
Ei oleNoi on kaksi eri asiaa ihanalla naisella ja vittumaisella miehellä.
poista käytöstä.Ennakoivat tekstit
Muttaku pitäs saada sähköpostin se ennakoiva teksti vai mikä se on se mun oma osoite muutettua kun siinä on pieni moka niin ei mee viestit perillle... Nyt joudun aina naputtaa sen osoitteen siihen erikseen... Jos nyt ymmärsit mun selostuksen. En tiedä mistä sen saa korjattua...poista käytöstä.