The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*halaaruttaa*

Oma hyvinvointisi on sun omissa käpälissäsi, sen sä kyllä tiiätkin. Mutta pikkiriikkisesti se elo vois oikeesti maistuakin jopa kohtuullisen kivalta, jos/ kun...kerrankin oikeesti tekisit ittesi hyväksi jotakin kivaa :).

Oot ansainnut sen :)
Kuten taannoin sanoin... sinä olet ehkäpä maailman kaunein nainen.

Itse taas voin valita korkeintaan siitä kuolenko viinaan vai väkivaltaan.
Viina on todennäköisempi vaihtoehto, koska väkivalta vaatisi jotain osaamistakin.
 
Kuten taannoin sanoin... sinä olet ehkäpä maailman kaunein nainen.

Itse taas voin valita korkeintaan siitä kuolenko viinaan vai väkivaltaan.
Viina on todennäköisempi vaihtoehto, koska väkivalta vaatisi jotain osaamistakin.
Höpö höpö nyt siellä :)

Sulla on oikeesti monen monta valintakorttia käsissäs...pointti vaan on siinä että kun kuuntelet itteäs ja sydäntäsi - kyllä, nyt et yhtään intä etkä vänkää, se puhuu sulle ja sä tiiät sen :) - niin tiiät mitä korttia käytät :)
 
Höpö höpö nyt siellä :)

Sulla on oikeesti monen monta valintakorttia käsissäs...pointti vaan on siinä että kun kuuntelet itteäs ja sydäntäsi - kyllä, nyt et yhtään intä etkä vänkää, se puhuu sulle ja sä tiiät sen :) - niin tiiät mitä korttia käytät :)
Mä en pelaa korttia.

Syntymägeenini ovat pohojammaalta joten höpöjen puhuminen ei kuulu asiaan.
 
Juu, ymmärrän.

Etelä- pohojalaanen kateus on vertaansa vailla.

Mut siellä ei kadehdita naapurin ihanaa vaimoa vaan sitä, että mistä tommoisia löytyy?

Kun mittani tulee täyteen tässä niin painun puukoopitäjään.
No, painutpa minne tahansa niin sielläkin...sun on osattava kuunnella itteäs ja sitä mitä itse haluat :)

Sydäntäs et pääse niin missään pakoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Noi on kaksi eri asiaa ihanalla naisella ja vittumaisella miehellä.
No nyt en oikeesti ymmärtänyt. Olen tyhmä.

Ensinnäkin. Vaihda sukkelasti se peilis, jos kerran siellä huonoa kuvaa pukkaa. Vittumainen et ole. Pohojammaalaanen kylläkin :).

Eivät oo sama asia :)

Ja jos vaikka kuinka oliskin mukamas vittumainen, niin kyllä se pumppuosasto vain metelöi. Ja niin vittumainen ei kukaan koskaanikinämilloinkaan ole eikä niin kuurokaan ettei sitä ääntä kuule.

Ja itselleenkään ei pysty valehtelemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä