Vaihdat Majurin kanssa kämppää.Jatkan edelliseen...
Oikeestihan tää on hel-ve-tin hyvin hoidettu taloyhtiö.
Ei o asioiden hoidon kannalta mitään huomautettavaa.
Tää nukkumaluukkuni vois olla Majurin taivas... paitti että ei olis hirveesti paheksuttavaa.
Mut minä täällä... en voi kuvitella ittelleni väärempää paikkaa... ja harva minua mielikuvituksen puuttesta syyttää.
Kuulostat meijä iskältä...asfaltti vaan koko tontille.
oot sanonu tuon ennenkin.Kuulostat meijä iskältä...
Haaveilemaan siellä ...katopa kun siinä on sitten huomattava riski sille, että se myös toteutuukin joten....pikkiriikkistä varovaisuuttakin siihen hommaan ettei tartte sanoa sitten että reisille meni ...Jatkan edelliseen...
Oikeestihan tää on hel-ve-tin hyvin hoidettu taloyhtiö.
Ei o asioiden hoidon kannalta mitään huomautettavaa.
Tää nukkumaluukkuni vois olla Majurin taivas... paitti että ei olis hirveesti paheksuttavaa.
Mut minä täällä... en voi kuvitella ittelleni väärempää paikkaa... ja harva minua mielikuvituksen puuttesta syyttää.
Olin kävelyllä tänään. Eväs löytyi matkan varrelta. Hilloja
Mutta kun kuulostaa...pelottavaaoot sanonu tuon ennenkin.
Riski on melko olematon.Haaveilemaan siellä ...katopa kun siinä on sitten huomattava riski sille, että se myös toteutuukin joten....pikkiriikkistä varovaisuuttakin siihen hommaan ettei tartte sanoa sitten että reisille meni ...
se on ainaki varma että mä en ole sun isä.Mutta kun kuulostaa...pelottavaa
Pessimistisyys nyt siellä edes toviksi hitoksiinRiski on melko olematon.
Reisille menemisessäkin kyse on vain ajasta joka menee uusintaan.
Jaahas, niinkö? Ilmankin makiaa pärjää, nih.Masu täynnä. Nyt tekee mieli makeaa eikä mulla ole.
Mutku nyt tekee niin mieli.Jaahas, niinkö? Ilmankin makiaa pärjää, nih.
...tota...ootko ihan varma...ettei vaan mukana tullut....ja missäs ne hillat jo on?Masu täynnä. Nyt tekee mieli makeaa eikä mulla ole.
Et sä vankilassakaan aina sais mitä haluut, nihMutku nyt tekee niin mieli.
Söin hillat paikan päällä....tota...ootko ihan varma...ettei vaan mukana tullut....ja missäs ne hillat jo on?
Nyt en ole vankilassa. Älä vänkää vastaan mies.Et sä vankilassakaan aina sais mitä haluut, nih
Et vielä, mutta kenties ehkä tulevaisuudessaNyt en ole vankilassa. Älä vänkää vastaan mies.
PahEt vielä, mutta kenties ehkä tulevaisuudessa
Mun pieni pääni ei toimi noin.Pessimistisyys nyt siellä edes toviksi hitoksiin
Okei. Ei sitten mitn lässynlää- haaveilua. Entäs ihan pientä sisustus/puuhastelurempantynkää ? Maalailua, tapetointia, kuosia...jotain pientä kivaa?...eikä kun toi ei ollut hyvä...siis *madaltaa ääntä*...jotain rouheeta, äijämäistä?
Siis semmosta pientä kivaa juttua mikä piristäis ja tois sitä kodin tuntua ?
Mahdoton ajatusko saada nukkumaluukusta kotia aikaiseksi ? Ei ole, kun...alat kutsumaan sitä kodiksi etkä nukkumaluukuksi .
Vaikkapa tilapäiseksi kodiksi sitä oikeaa odotellessa
Uskallan olla samaa mieltäse on ainaki varma että mä en ole sun isä.
*halaaruttaa*Mun pieni pääni ei toimi noin.
Minulla on ollut kaksi kotia. Lapsuudenkotini ja lasteni kodiksi hankittu. Muut olivat asuntoja.
Itteni vuoksi mä olen todella surkea tekemään yhtikäs mitään.
Ei huvita, ei jaksa ja ehtiihän myöhemminkin. Jos viittii.