The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jatkan edelliseen...

Oikeestihan tää on hel-ve-tin hyvin hoidettu taloyhtiö.
Ei o asioiden hoidon kannalta mitään huomautettavaa.

Tää nukkumaluukkuni vois olla Majurin taivas... paitti että ei olis hirveesti paheksuttavaa.

Mut minä täällä... en voi kuvitella ittelleni väärempää paikkaa... ja harva minua mielikuvituksen puuttesta syyttää.
Vaihdat Majurin kanssa kämppää.
 
Jatkan edelliseen...

Oikeestihan tää on hel-ve-tin hyvin hoidettu taloyhtiö.
Ei o asioiden hoidon kannalta mitään huomautettavaa.

Tää nukkumaluukkuni vois olla Majurin taivas... paitti että ei olis hirveesti paheksuttavaa.

Mut minä täällä... en voi kuvitella ittelleni väärempää paikkaa... ja harva minua mielikuvituksen puuttesta syyttää.
Haaveilemaan siellä :)...katopa kun siinä on sitten huomattava riski sille, että se myös toteutuukin joten....pikkiriikkistä varovaisuuttakin siihen hommaan ettei tartte sanoa sitten että reisille meni :)...
 
Riski on melko olematon.

Reisille menemisessäkin kyse on vain ajasta joka menee uusintaan.
Pessimistisyys nyt siellä edes toviksi hitoksiin :)

Okei. Ei sitten mitn lässynlää- haaveilua. Entäs ihan pientä sisustus/puuhastelurempantynkää :)? Maalailua, tapetointia, kuosia...jotain pientä kivaa:)?...eikä kun toi ei ollut hyvä...siis *madaltaa ääntä*...jotain rouheeta, äijämäistä?

Siis semmosta pientä kivaa juttua mikä piristäis ja tois sitä kodin tuntua :)?

Mahdoton ajatusko saada nukkumaluukusta kotia aikaiseksi ? Ei ole, kun...alat kutsumaan sitä kodiksi etkä nukkumaluukuksi :).

Vaikkapa tilapäiseksi kodiksi sitä oikeaa odotellessa :)
 
Mä sain muuten tänään näpeilleni ja toruja *luimistelee*...ja höpö höpö mä mitään luimistele, en etes oikein osaa muuta tehdä kuin nauraa hihittää vaikka paheksua pitäis. Kovasti. Jalkapuu meinaa odottaa. Olen tuhmana ollut.


...kun oon tänäänkin nauranut ja jutellut, aattelepa sitä*yritän kovasti olla totisena ja kauhuissani*.

Olen mieltäpahoittanut urakalla. Mä juttelen liikaa ja nauran tai virnuilen vieläkin enemmän ja kaiken huippuna höpisen liian iloisesti....myös miehille ja nuorukaisille*ufopääkkösenä*. Ja toi nuorukaisosio se vasta kamalaa onkin...kaikkea meinaa olen itsestäni kuullut mutta tänään kuulin ekaa kertaa ikinä päin pläsiä sanottavan/haukuttavan/ kehuttavan....puumaksi!!!????!!!

:D:D *elli epäileväinen * *ufopääkkönen*:D


Mun täytyy tänään vielä ettiä toi jesari, koska muutoin tästä ei tuu mitään.
 
...tule meille vaan...meillä leivotaan..saat lämmintä pullaa jos se maistuu vaan..

Murkkuikäinen mörtsinä. Josko olotiloja loiventaisi...ja taijanpa ottaaa huomenna pullapussin töihinkin ja tarjota yhtä ellen kahtakin tuolle mielensäpahoittajalle :)....ja sanon että "...ggggrrrrrrr..."*pyörittelen simmuja*
 
Pessimistisyys nyt siellä edes toviksi hitoksiin :)

Okei. Ei sitten mitn lässynlää- haaveilua. Entäs ihan pientä sisustus/puuhastelurempantynkää :)? Maalailua, tapetointia, kuosia...jotain pientä kivaa:)?...eikä kun toi ei ollut hyvä...siis *madaltaa ääntä*...jotain rouheeta, äijämäistä?

Siis semmosta pientä kivaa juttua mikä piristäis ja tois sitä kodin tuntua :)?

Mahdoton ajatusko saada nukkumaluukusta kotia aikaiseksi ? Ei ole, kun...alat kutsumaan sitä kodiksi etkä nukkumaluukuksi :).

Vaikkapa tilapäiseksi kodiksi sitä oikeaa odotellessa :)
Mun pieni pääni ei toimi noin.

Minulla on ollut kaksi kotia. Lapsuudenkotini ja lasteni kodiksi hankittu. Muut olivat asuntoja.

Itteni vuoksi mä olen todella surkea tekemään yhtikäs mitään.
Ei huvita, ei jaksa ja ehtiihän myöhemminkin. Jos viittii.
 
Mun pieni pääni ei toimi noin.

Minulla on ollut kaksi kotia. Lapsuudenkotini ja lasteni kodiksi hankittu. Muut olivat asuntoja.

Itteni vuoksi mä olen todella surkea tekemään yhtikäs mitään.
Ei huvita, ei jaksa ja ehtiihän myöhemminkin. Jos viittii.
*halaaruttaa*

Oma hyvinvointisi on sun omissa käpälissäsi, sen sä kyllä tiiätkin. Mutta pikkiriikkisesti se elo vois oikeesti maistuakin jopa kohtuullisen kivalta, jos/ kun...kerrankin oikeesti tekisit ittesi hyväksi jotakin kivaa :).

Oot ansainnut sen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä