Yinksu
tunnetaanko me toisemme.
tunnetaanko me toisemme.
Ite oot unissas mätkiny.ihan kun olis joku hakannu pesäpallomailalla oikeen jalan kipeeks.
mä nukun enkä itteeni mätki, edes unia en kattele.Ite oot unissas mätkiny.
Hömä nukun enkä itteeni mätki, edes unia en kattele.
Kuten itse tuossa yhtenä päivänä sanoit, on kamalaa olla rumpali.Olis muuten hemmetin hankalaa olla misterBitch.
Kun rouva osaa ulkoa jokaisen mahdollisen ja mahdottoman meriselityksen, niin se alkaa jo vaatia mielikuvitusta.
Tai mikä pahempaa, rehellisyyttä.
Mitä lauletaan Kehäradalla? Have you ever seen the train
No nih.ihan kun olis joku hakannu pesäpallomailalla oikeen jalan kipeeks.
eikun nestehukka.No nih.
Mitas menit nukkumaan lauteille!
Nyt sua sitten rankaistiin...
Se oli se Loylynhenki! Maiski sua loylykauhalla kintuille...
En ollu sielläpäinkäänihan kun olis joku hakannu pesäpallomailalla oikeen jalan kipeeks.
Loylynhenkieikun nestehukka.
Höpsis. Karskimmallekin giraffille löytyy omaKaikkihan tietää, et oon oikeesti sellanen tunteeton ja karski ämmä. Mut nyt mää oon iha märinän partaalla ku on kau.. siis ihan vähäsen ikävä, ku tyyppi on reissuhommissa eikä nähdä moneen päivään. Mitä se tyyppi on mulle tekeny
Kaikkihan tietää, et oon oikeesti sellanen tunteeton ja karski ämmä.
Mutkumutku.. Kai mää vähä oon ihastunu tai jotaiHöpsis. Karskimmallekin giraffille löytyy oma
No se onkin ihan hirveenkauheen..ihanaa .Mutkumutku.. Kai mää vähä oon ihastunu tai jotai
Toi kyllä selittäis tän mysteerin?Mutkumutku.. Kai mää vähä oon ihastunu tai jotai
Se on se "tai jotai" ... Se saa aikaan tollasta hullutustaMutkumutku.. Kai mää vähä oon ihastunu tai jotai
no saatana. kun reissumiehet palaa töistään niin ne rakastaa kultansa kuoliaaksi. minä tiedän.Kaikkihan tietää, et oon oikeesti sellanen tunteeton ja karski ämmä. Mut nyt mää oon iha märinän partaalla ku on kau.. siis ihan vähäsen ikävä, ku tyyppi on reissuhommissa eikä nähdä moneen päivään. Mitä se tyyppi on mulle tekeny
Kuoliaaksi asti Jokohan tässä pitää vaihtaa innolla odotus kauhulla odotukseksino saatana. kun reissumiehet palaa töistään niin ne rakastaa kultansa kuoliaaksi. minä tiedän.