Enhän minä häntä tunnekan, mutta moni muu on saanut avun siitä. Paitsi et jos tietää, mistä se migreeni tulee, ei tarvi kokeilla kurkumaakaan. Olis ollut kiva tietää, auttoiko. Tuolla linkin takana on päivämääriäö - ja realismia monen muun kohdalla, vaikka vain yksi siitä kirjoitti kauan sittenlyön pääni pantiks että yinksulta ei löydy tähän hätään kurkumaa
hiven realismia pliis
sähän oot niinku vakuutusyhtiön lääkäri, hoidat potilaat tuntematta tai näkemättäEnhän minä häntä tunnekan, mutta moni muu on saanut avun siitä. Paitsi et jos tietää, mistä se migreeni tulee, ei tarvi kokeilla kurkumaakaan. Olis ollut kiva tietää, auttoiko. Tuolla linkin takana on päivämääriäö - ja realismia monen muun kohdalla, vaikka vain yksi siitä kirjoitti kauan sitten
En tiedä niistä mitään, mutta ei lääkäri ole tuomari, sanovat. Eikä tuomari mitään kiellä, vaan --- No, valinnanvapaus on oltava, sanoo joku toinen. Mut neurologeista tiedän jotakin - mutta vain kirjoja lukemalla. Ihmeellistä. eikö?sähän oot niinku vakuutusyhtiön lääkäri, hoidat potilaat tuntematta tai näkemättä
No eikai niissä ainakaan inkkarisokeria ole? Siitäkin tulee migreeni.nonnii, jos puhuttais vaikka lihapullista välillä.
voisitko nyt oikeesti häipyä.No eikai niissä ainakaan inkkarisokeria ole? Siitäkin tulee migreeni.
Kokkikartanon lihapullat on hyviä - vai teitkö itse? Meidän kaupasta ei saa enää niitä luomupyöryköitä. Joku muu taitaa ostaa kaikki, eikä muille jää mitään?
siihen vielä talveksi nokian testivoittajarenkaat.Päivää.
Jos vähäpäästöistä autoa etsii niin kansanauto on semmonen, siitä on oikein tehtaan tutkimustulokset
Hei, nytkö sulla loppui ne hoidot ja olet terve? En löydä siitä mitään, mut kerro nyt - ei tietenkään tarvi, jos et halua - ymmärrän sen hyvin. Sinähän otit kurkumaakin? Miten paljon sait alas? Intialaisissa sapuskoissa sitä käytetään paljon ja esimerkiksi nepalilaisten dalbat (mitenlie kirjoitetaan, en tiedä) on aivan ihanaa - mun mielestä siin ä on sitä kans. Mut kannattaa varoa, ettei värjäänny sellaiset kipot, mitä ei halua keltaiseksiHuomenta!
Kotipäivä vielä. Pitää päivystää että uusi jääkaappi saadaan sisälle ja vanha poistoon.
Se ei kelpaa mulle vain siksi että sitä ei saa seitsenpaikkaisena niin että sataayhdeksääkymmentäsenttiä lähestyvät teinipojatkin mahtuisivat takimmaisen rivin penkeille. Neitokaiset on pakko ottaa keskiriviin ja toinen vielä eskelle ellei halua oksennusta autoon...Autokaupoista selviää helpolla kun ensin miettii pari päivää miks farkkuvolvo ei kelpais?
Ja sit menee ostamaan farkkuvolvon.
Juu, terveen kirjoissa. Joskus puolen vuoden kuluttua kontrolli vielä.Hei, nytkö sulla loppui ne hoidot ja olet terve? En löydä siitä mitään, mut kerro nyt - ei tietenkään tarvi, jos et halua - ymmärrän sen hyvin. Sinähän otit kurkumaakin? Miten paljon sait alas? Intialaisissa sapuskoissa sitä käytetään paljon ja esimerkiksi nepalilaisten dalbat (mitenlie kirjoitetaan, en tiedä) on aivan ihanaa - mun mielestä siin ä on sitä kans. Mut kannattaa varoa, ettei värjäänny sellaiset kipot, mitä ei halua keltaiseksi
Hassua, miten ventovieraan olot saattaa kiinnostaa, mutta niin vain on usein ollut mielessä sun "taistelu" ja ne hoidot (mistä täälläkin olet kertonut) - - mikä niissä on kaikkein rankinta? Paha olo vai muu?
xc90 on a) volvo b)farkku ja c)saa 7 paikkasenaSe ei kelpaa mulle vain siksi että sitä ei saa seitsenpaikkaisena niin että sataayhdeksääkymmentäsenttiä lähestyvät teinipojatkin mahtuisivat takimmaisen rivin penkeille. Neitokaiset on pakko ottaa keskiriviin ja toinen vielä eskelle ellei halua oksennusta autoon...
tee pihalle tulet ja keitä oikein wanhan kansan nokipannukahveetSähköt poikki ja ei saa kahvia selviänköhän mää tästä.
Ja hei kävin taas ajelemassa autolla ja kukaan ei ees kuollu
Ei oo Farkku vaan tila-auto! Mulla on sellainen.xc90 on a) volvo b)farkku ja c)saa 7 paikkasena
Tosta tuli mieleen juttu kun mies meni Bemarikauppaan ja sanoi tahtovansa farmaribemarin.Ei oo Farkku vaan tila-auto! Mulla on sellainen.
mikä ero niillä muka on?Ei oo Farkku vaan tila-auto! Mulla on sellainen.
Korkeus.mikä ero niillä muka on?
siinä on menny 50€ järkevään käyttötarkotukseenUusi jääkaappi saapui kotiin kahden sedän kantamana.
Ja ne vei roskatkin mennessään. Styroksit ja kaikki muovinroikaleet. Ja huolivat mukaan vielä risan lämpöpatterinkin. *hyvin tyytyväinen viidenkympin kotiintuontipalveluun*
Kaupunkialueelle ois tuotu kahdellakympillä mutkun me asutaan landella.siinä on menny 50€ järkevään käyttötarkotukseen
(täällä perivät vain 30€)
saivarteluaKorkeus.
Toi roskien vienti tulee kuulua siihen tuontipalveluun ihan automaationa. Sä olet ostanut jääkaapin kotiinkuljetuksella etkä kuution läjää roskia.Uusi jääkaappi saapui kotiin kahden sedän kantamana.
Ja ne vei roskatkin mennessään. Styroksit ja kaikki muovinroikaleet. Ja huolivat mukaan vielä risan lämpöpatterinkin. *hyvin tyytyväinen viidenkympin kotiintuontipalveluun*