eiks se oo se ja sama että missä kohti vuorokautta sen 6h kiintiönsä urvahtaa?Toivotaan. Mää kömmin nyt nukkumaan...mikä on kyllä virhe virhe virhe koska 6h päästä viimeistään herään enkä saa enää nukuttua. Mut nyt
eiks se oo se ja sama että missä kohti vuorokautta sen 6h kiintiönsä urvahtaa?Toivotaan. Mää kömmin nyt nukkumaan...mikä on kyllä virhe virhe virhe koska 6h päästä viimeistään herään enkä saa enää nukuttua. Mut nyt
Ei ainakaan työnantajan mielestäeiks se oo se ja sama että missä kohti vuorokautta sen 6h kiintiönsä urvahtaa?
että sää oot sitte vitsikäsEi ainakaan työnantajan mielestä
..ellei ole sitten huonekaluliikkeessa toissa sankyjen koemakaajanaEi ainakaan työnantajan mielestä
viillä rantees olmi.Kokeile kurkumaa, sitä maustetta, vaikkapa 1/4 teelusikallista kerralla. Ja sit oottelet 20 min. Joillakin auttaa - ja sitä voi ottaa muiden lääkkeiden kans, kun ei se ole lääkettä ollenkaan. t.paula
Taitaapi vain Aku Ankka ikinä saanu sellaisen pestin..ellei ole sitten huonekaluliikkeessa toissa sankyjen koemakaajana
Tään?Ymh, jäin sitten katsomaan auton kuvia netistä.
espoossa olis vissiin sitimaasturit nykyään muodissaYmh, jäin sitten katsomaan auton kuvia netistä.
..tjah...miten ma oisin melkein voinu veikata etta joku Turpapuro ois hyvin - ainakin mun sielujensilmissa - voinu olla oivallinen koemakaaja...jotenkin ko. miehen luontaiset kyvyt ois tullu hyvin esilleTaitaapi vain Aku Ankka ikinä saanu sellaisen pestin
Nou thäng juu, kauheet päästöt. Eikä auto tuu mulle vaan miehelle. Eli haarukoin malleja hänen näkökohdasta lähtienespoossa olis vissiin sitimaasturit nykyään muodissa
pikkutiisselillä on maltilliset päästöt vaikka olis 5cm enämpi maavaraaNou thäng juu, kauheet päästöt. Eikä auto tuu mulle vaan miehelle. Eli haarukoin malleja hänen näkökohdasta lähtien
Hakuktiteerit: auto löytyy läheltä, käytetty kelpaa jos ajettu vähemmän kuin 60000km, hinta pyörisi 15-20 välillä, ratti ja renkaat. Muut ominaisuudet on ylimääräisiä herkkuja. Tällä hetkellä katselen volkkaria ja tyotaa.
Mita hittoja? Etko sa muka lahde mukaan potkimaan auton renkaita ja koeistumaan ja tsekkaamaan takakontin tilavuuksia jajajajajaMä taidan lähettää miehen kiertelemään liikkeitä näillä spekseillä, pääsen itse helpommalla
kyllä miehelle pitää antaa edes sen verran liekaa että se saa (budjetin rajoissa) valita itte autonsaMita hittoja? Etko sa muka lahde mukaan potkimaan auton renkaita ja koeistumaan ja tsekkaamaan takakontin tilavuuksia jajajajaja
No ho
En mä jaksa innostua. Seuraavakin miehen auto on joku Das Auto, ei niistä voi innostua. Innostuisin, jos pystyisin ostamaan itselleni uuden HondanMita hittoja? Etko sa muka lahde mukaan potkimaan auton renkaita ja koeistumaan ja tsekkaamaan takakontin tilavuuksia jajajajaja
No ho
Niinhän se saakin. Menee ihan itse kauppaan arpomaan.kyllä miehelle pitää antaa edes sen verran liekaa että se saa (budjetin rajoissa) valita itte autonsa
Toi oli hyvä vinkki, kiitos. Tsekkaan myös nuo.pikkutiisselillä on maltilliset päästöt vaikka olis 5cm enämpi maavaraa
esim. nissan qaskai 1,6d
No saa toki ja itehan sitten sen ostopaatoksensa tekeekyllä miehelle pitää antaa edes sen verran liekaa että se saa (budjetin rajoissa) valita itte autonsa
..no kay Hondia sitten koeajamassa silla aikaa kun Mr Toffonen yrittaa saada selkoa mita itsellensa haluaaEn mä jaksa innostua. Seuraavakin miehen auto on joku Das Auto, ei niistä voi innostua. Innostuisin, jos pystyisin ostamaan itselleni uuden Hondan
honda = HoMoCo..no kay Hondia sitten koeajamassa silla aikaa kun Mr Toffonen yrittaa saada selkoa mita itsellensa haluaa
Mun oma auto oli Honda, mutta nyt ei ole sellaiseen perhemalliin varaa. Hondalta puuttu yksi järkevä korimalli Jazzin ja cr-v välistä...no kay Hondia sitten koeajamassa silla aikaa kun Mr Toffonen yrittaa saada selkoa mita itsellensa haluaa