Höpöhöpö, autot on makuasioita.honda = HoMoCo
Höpöhöpö, autot on makuasioita.honda = HoMoCo
on on, kato vaikka googlesta.
..eikakun vissiinkin HondaMotor Company
Hmph.. Mun vinkki ei kiinnostanutToi oli hyvä vinkki, kiitos. Tsekkaan myös nuo.
homot ajaa hontrallaEn mä jaksa innostua. Seuraavakin miehen auto on joku Das Auto, ei niistä voi innostua. Innostuisin, jos pystyisin ostamaan itselleni uuden Hondan
Tota mä en uskalla edes näyttää miehelleHmph.. Mun vinkki ei kiinnostanut
Tohonkaan ei tarttis paljoa liukua budjetista ja ois vähän ajettu
http://www.nettiauto.com/ford/mustang/8034761
et oo kertonu enkä epäile ettetkö tykkäis.Päättömän jutut meni hiukan päättömiksi. Olen muuten ollut töissä autoliikkeessä, olenko muistanut ikinä kertoa. Eli pidän autoista valtavasti.
Viis mahtuu kyytiin, monta teitä on?Tota mä en uskalla edes näyttää miehelle
Varsinainen perheauto...
Enpä ole noteerannut.et oo kertonu enkä epäile ettetkö tykkäis.
yks toienenkin palstailija oli autolikkeessä töissä, ei vaan palstaile enää.
KolmeViis mahtuu kyytiin, monta teitä on?
mustangissa on tuskin yhdellekkään turvavöitäKolme
no ei tuo asiaa mainostanu koskaan sen kummemmin.Enpä ole noteerannut.
Öitä ja jaksuja sinneIltoja..
Taas meni viikonloppu niin nopsaan ettei ees ehtinyt ajatella mitään palstailuja.
Tänään sitten, olikin vähän raskaampi päivä. Aamupäivä oikeestaan oli ihan normaali, laiskotti kylläkin ihan tuhottomasti joten ruuan laitoin ja tiskasin...siinä kaikki tältä päivältä.
Sitten mies heräs työyön jälkeen jo normaalia aikasemmin, oli siskonsa soittanut että anoppi oli saanut sydärin ja kiikutettu sairaalaan. Siinä meni hetkeksi itelläkin pää sekaisin, järkytti kuulla se kun anoppi on vasta viiskymppinen ja ainut missä ollu ongelmia, on ollu parit nivelet kun on niin rankkaa työtä tehnyt vuosia.
Ensin ymmärsin että hänet olis siirretty ihan isompaan sairaalaan jo, leikattavaksi mutta ei sitten kuitenkaan, ainakaan vielä. Kuulemma on yön tarkkailussa ja aamulla tekevät sitten tutkimuksia ja päätöksiä. On vähän semmoinen huh huh, voiko olla totta-olo.
Mutta, nyt koitan nukkumaan..mies on yössä niin muksut tuhisee meijän sängyssä..kahtoo mahtuuko sinne Öitä kaikille!