The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Korkeus.

Farkkuversioissa oli ainakin joskus 150 sentin pituusrajoitus takimmaisilla penkeillä.
Ööh... toi on sitä kuuluisaa pilkumnusuttelua.
Sulla on muistaakseni 90? Se on farkku. Viis ovea ja pystyperä, niin farkku se semmoinen on.
Autosta ei tu "tila- autoa" sillä, että kattoa korotetaan kymmenen senttiä. Tolla konstilla toki voidaan myydä "maailman pienintä tila- autoa". Oikeesti tila- autoksi voi sanoa vain Chryslerin Grand Voyageria. Se on selkeesti muuta kuin farkku mutta ei ole vielä pikkubussi.

On noit sana- ja mielikuvahirviöitä muitakin. Niinku "katumaasturi". Vehje joka näyttää maasturilta mutta jossa on formulaykkösen maavara.
 
Onko tolla "maastokuvioinnilla" joku elämää suurempi merkitys?
Eiks työpökissä pikemminkin kuuluis olla huomioväritys?
Destialla ovat ryhtyneet vittuilemaan.

Yleisten säädösten mukaan riittää kun tietty prosentti vaatetukseta on huomioväristä ja heijastimilla. Siksi meillä oli aiemmin huomioväriset pöksyt, saattoi käyttää millaista tahansa paitaa tai takkia.

Mut Destialle se ei riitä. Pitää olla huomiovärinen paita/takki tai sit se ihan vitun kamalan karmea hiostava huomioliivi.

Eli nyt mä voin sit pitää sellaisia pöksyjä mistä tykkään. Ja noista tykkään, ne ovat ihanat. Ja ne voi pestä vaikka joka viikko. Huomioväriset kun pitää paiskoa kahdenkymmenen pesun jälkeen poistoon työmaalta kun väri ei enää "loista".
 
vierailija
Juu, terveen kirjoissa. Joskus puolen vuoden kuluttua kontrolli vielä.

Sytostaateissa ällöintä oli se ällötys, ihan kuin ois ollut raskauspahoinvointia. Ja ärsyttävät suoni-kivut sekä krampit jotka tulivat just milloin sattu ja sit ähisit hassussa mykkyrssä vaikkapa Prisman käytävällä...

Sädehoidoista ei tullut muuta kuin hieman kurkun käheyttä. Ja se, että mulla on selässä ja rinnassa punertavat alueet joita pitää varjella visusti auringolta tämä kesä.

Hoitojen aikana en vielä käyttänyt mitään luontaistuotteita (paitsi tietty mausteina) mutta nyt mulla on käytösssä kurkuma-latte. Herkullista ja tuntuu siltä että tolla tulee häädettyä vilustumisesta alkuunsayrittävä flunssanpoikanen jos toinenkin.
Kurkumalattesta en ole ennen kuullutkaan! Siihen paras on se luomutäysmaito, tietysti ja hunajakin täytyy olla luomua - sentään sitä saa jo kaikista kaupoista:)
Sanon täytyy siksi, että niin pienistä seikoista voi olla kysymys loppupelissä. Vaikka eihän elämän mitään peliä kuuluisi olla. Niin vaan on, kun katsoi ohjelman Florence Karlssonin viimeinen matka: kahta vaivaa ei kannata olla yhtaikaa.

Mulla kasvaa monessa ruukussa Kurkumaa ja Inkivääriä - ihan uteliaisuuttani vaan, mutta on ne vaan niin hyviä! Kasvihuoneesta jää syksyllä luomumultia, joita voi käyttää sisäkasveille syksyllä. Jos ne olikesän ulkona, voi raahata kuistiin syksyllä ja ottaa sadon vasta sitten, kun lehdet ovat lakastuneet. Kauheasti ne eivät kasva, mutta jotain suurta järkeä niissä näkee aina:)
Mahavaivaiset ovat myös saaneet apua kurkasta.
 
Destialla ovat ryhtyneet vittuilemaan.

Yleisten säädösten mukaan riittää kun tietty prosentti vaatetukseta on huomioväristä ja heijastimilla. Siksi meillä oli aiemmin huomioväriset pöksyt, saattoi käyttää millaista tahansa paitaa tai takkia.

Mut Destialle se ei riitä. Pitää olla huomiovärinen paita/takki tai sit se ihan vitun kamalan karmea hiostava huomioliivi.

Eli nyt mä voin sit pitää sellaisia pöksyjä mistä tykkään. Ja noista tykkään, ne ovat ihanat. Ja ne voi pestä vaikka joka viikko. Huomioväriset kun pitää paiskoa kahdenkymmenen pesun jälkeen poistoon työmaalta kun väri ei enää "loista".
Mitä useamman standardin työvaate täyttää niin sitä vittumaisempi se on päällä. Muistan kun 80-luvulla on työvaatteena semmoset ihan pehmeäksi pestyt/kuluneet paksut puuvilla-asut, ne oli sitten mukvat päällä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä