eieikö kärpäsiin enää lätkä riitä.
eieikö kärpäsiin enää lätkä riitä.
Mulla on tapana mennä kellariin, sytyttää siellä muutama kynttilä, et näkee lukea. Musaa vois tietenki kuunnella kans, mut... Puoli tuntia siellä ja taas on kiva ollaIttu mä kuolen kuumuuteen. Ei riitä että on paskaaki paskempi olo ja elämä on ihan paskaa niin sit tällänem vitunmoinen helle vielä päälle. Vihaan.
No ne varmaan istuu nyt siellä kellarissaan - ei vaan hoksanneet, et sellainenkin on
No mulle ei kuulu hyvää. Eipä paljon muuta. Ärsytän jo kaikkia.Ja niin, mitäs tänne kuuluu? Kertokaa ihmiset, oon ihan pihalla
Taitaa muuten olla että tässä oppii kohta itekin Tuiskun biisien sanat...ja Robinin...Haloo Helsinki, Apulanta ja JVG nyt on jo tuttuja muutenkin..On alkanu esikon musiikkimaku muuttua tässä viime aikoina.
Et oo mua saanu ärsyyntymään, etkä saaNo mulle ei kuulu hyvää. Eipä paljon muuta. Ärsytän jo kaikkia.
Niin ärsytät. Jokainen kohtaa elämässään vaikeuksia, ja juu, kyllä me ymmärrämme, että silloin ei jaksa olla naama näkkärillä 24/7. Mutta kun sinä valitat KAIKESTA. MIKÄÄN ei ole koskaan hyvin. Kesäkin on ihan perseestä. Korjaapa hieman omaa asennetta, ja koeta etsiä hyviä asioita elämässä. Aloita jostain ihan pienestä. Ihan oman itsesi takia. Jos jäät vellomaan pahaan oloon, niin tiput vaan koko ajan syvemmälle kuiluun. Mielellä on ihan uskomattomat voimat, niin hyvässä kuin pahassakin,No mulle ei kuulu hyvää. Eipä paljon muuta. Ärsytän jo kaikkia.
Nakit ja muussiJa niin, mitäs tänne kuuluu? Kertokaa ihmiset, oon ihan pihalla
Taitaa muuten olla että tässä oppii kohta itekin Tuiskun biisien sanat...ja Robinin...Haloo Helsinki, Apulanta ja JVG nyt on jo tuttuja muutenkin..On alkanu esikon musiikkimaku muuttua tässä viime aikoina.
Mitä sit pitää tehä jos happi loppuu ja pierettää?Niin ärsytät. Jokainen kohtaa elämässään vaikeuksia, ja juu, kyllä me ymmärrämme, että silloin ei jaksa olla naama näkkärillä 24/7. Mutta kun sinä valitat KAIKESTA. MIKÄÄN ei ole koskaan hyvin. Kesäkin on ihan perseestä. Korjaapa hieman omaa asennetta, ja koeta etsiä hyviä asioita elämässä. Aloita jostain ihan pienestä. Ihan oman itsesi takia. Jos jäät vellomaan pahaan oloon, niin tiput vaan koko ajan syvemmälle kuiluun. Mielellä on ihan uskomattomat voimat, niin hyvässä kuin pahassakin,
Minä sinulle voisin olla kuuntelijana,kun ei vieraana pysty yksityisesti kirjoittelemaan en tiedä vaihtoehtoa.Ittu mä kuolen kuumuuteen. Ei riitä että on paskaaki paskempi olo ja elämä on ihan paskaa niin sit tällänem vitunmoinen helle vielä päälle. Vihaan.
Jos happi loppuu ennen pierua niin sitte se on jo myöhäistä.Mitä sit pitää tehä jos happi loppuu ja pierettää?
Varo sitä autossaMitä sit pitää tehä jos happi loppuu ja pierettää?
God morgon.Päivää