The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon ollut suihkussa viimeksi joskus, höm, pri kuukautta sitten. Sauna kyllä toimii ja ämpäri ja kauha. :D
Mulla on päinvastoin.
Taloyhtiössä kyl on sauna, mut jos mä ny ottaisin vuoron vaik lauantaiksi niin hukkaan se vois mennä kun en mä voi etukäteen tietää missä mä olen ensi lauantaina.

Suihku toimii joka päivä ja siellä tulee käytyä joka päivä. Paitti päivinä jolloin keskityn juopotteluun. Kuten tänään.
 
Saakutarallaa. Sitä Ponssen ilmoitusta savusaunan lämmittäjän hommasta ei löydy netistä?
Pitänee tonkia jostain eilinen lehti?

Toi olis just mun homma. Mut saakeli se savo. Eikä JaakkoTepon mukaan Vieremällä oo viinakauppaakaan? Mut jos silti kokeilis? Kaikki mahdolliset turhat tittelit mulla on jo ollu mut en ole koskaan ollu ammattimainen savusaunan lämmittäjä.
Se olis kyllä elämäni paras titteli.
 
Mulla on päinvastoin.
Taloyhtiössä kyl on sauna, mut jos mä ny ottaisin vuoron vaik lauantaiksi niin hukkaan se vois mennä kun en mä voi etukäteen tietää missä mä olen ensi lauantaina.

Suihku toimii joka päivä ja siellä tulee käytyä joka päivä. Paitti päivinä jolloin keskityn juopotteluun. Kuten tänään.
Mulla on saunavuoro mutta ei se ole niin kiva kuin mitä olis oma sauna kun vois mennä saunaan just silloin kun haluais ja tykkäis. Ei aina just silloin huvita kun se aika olis.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä