The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oliko toi mulle?

Ei sen väliä, koska olotilani on semmoinen että voisi ollakin.

Paitti että mulle ei vuosiin ole tullut kankkusta. Semmoiselle mä nauraisin. Ja kun tää putki päättyy niin mulle ei tule kankkusta vaan vieroitusoireet. Ne ei naurata eikä poistu parilla kaljalla.

Mut kohta mä alan kattomaan Wallanderia ja korkkaan tän päivän viidennen Jallun.
Ihan muuten vaan laitoin.
Mutta ikävä lukea sun mielialasta.
Toivon että valoa alkais kajastaa tunnelin päästä.

En ole koskaan katsellut noita Wallandereja. Toivotaan että on mielenkiintonen jakso.
 
Ihan muuten vaan laitoin.
Mutta ikävä lukea sun mielialasta.
Toivon että valoa alkais kajastaa tunnelin päästä.

En ole koskaan katsellut noita Wallandereja. Toivotaan että on mielenkiintonen jakso.
Mä tykkään noist ruåttalaisista poliisisarjoista.
Niis ei yleensä ammuta kaikkea mikä liikkuu tai pysyy paikallaan eikä autot räjähdä kuin Rennyn leffoissa.
 
Jos ei ole taalla morot liikenteessa ja syomassa ja nappaamassa, niin sitten ne on vahintaankin fillarivarkaat ja tasan tarkkaan justnytjaheti!

Pikkasen pukkas hataantynytta komistusta hiukset pystyssa kohkaamaan ja sokeltamaan, etta nyt-pitaa-hetinyt-kayda-ketjuilla-ja-koysilla-ja-vehkeilla-koyttamassa-ainakin-hanen-pyora-maahan-ja-taloon-ja-autoon-kiinni!!!!

Koska. Se ihantaatustivarmasti nyysitaan just tana yona. Oikeesti!

Ja viedaan osina rajan taakse. Faktanakki siihen.

Oi ja voi. Eipa auttanut rauhottelut. Ei auttanut etta sullahan on jo kynkeli lukossa pihalla ja kaikki hyvin. "MuttaKun. Se ei ole ketjutettu!! Ja maahan ja Joka Paikkaan pultattu!!"

No. Mitapa tekee meikalainen? Komistuksen huolehtiessa pihavalaistuksesta - "..ettet veda lipoja nuissa reinoissa.."...ma kavin siirtamassa sen lukossa olevan fillarin puukuuriin. Lukkojen taakse.

Rauha maassa. "Onhan se ovi nyt varmasti lukossa? Varmasti?"

On se :). Tilanne ohi. Poika nukkua tossaa...toivottavasti levollisin mielin aamuun asti....
 
Mä tykkään noist ruåttalaisista poliisisarjoista.
Niis ei yleensä ammuta kaikkea mikä liikkuu tai pysyy paikallaan eikä autot räjähdä kuin Rennyn leffoissa.
On ne varmaan ns.laadukkaita, jotenkin vaan tökkii se kieli ja se samanlainen miljöö ja ankeus kuin tässäkin maassa. Ei sellasta enää televisiosta jaksa katella, jos ei ole pakko.
Brittiläisissäkään ei räiskitä. Ja pääsee sentään vähän erilaisiin maisemiin.
 
On ne varmaan ns.laadukkaita, jotenkin vaan tökkii se kieli ja se samanlainen miljöö ja ankeus kuin tässäkin maassa. Ei sellasta enää televisiosta jaksa katella, jos ei ole pakko.
Brittiläisissäkään ei räiskitä. Ja pääsee sentään vähän erilaisiin maisemiin.
meinasin jo äsken sanoa ettet sä jaksa sitä ketella kun ne puhuu, ruotsiako se nyt oli?
 
Nyt teen fiksun liikkeen ja menen nukkumaan :). Viime yona tuli sitten kuppelehdittua ja kynilla ja maaleilla sotkettua huomaamatta puoleen kahteen, oli heraamisessa omat tahmautensa kylla...

Vaan nyt - hyyveli yytelit sulle :)*pus*
 
Joo ei iske.
En katso töllöstä kuin enklantilaisia tai amerikkalaisia ohjelmia, ja saksalaisia poliisisarjoja, mutta nykyään ei niitä oikein ole näkynyt /kettua ja derrickiä)..
Suomalaiset, ruottalaiset ym. jää 99%sti katsomatta.
Haastakaa oikeuteen. :LOL:
Raid oli ihan helvetin hyvä.

Ruåttin suhteen mulla ei ole ongelmaa, mä ymmärrän sitä hitosti paremmin kuin puhun.

Hittolainen. Just hokasin, että Ponsse hakee savusaunan lämmittäjää. Toihan olis mulle eläkevirka. Koska vain joka sadas lämmittämäni sauna palaa. Mut hitto kun vaativat savonkielen taitoa? No ei kait se voi olla niin vaikeeta?

Loppuviikonloppu täs meneekin hakemusta täyttäessä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä