Hyvä kun jompi kumpi toimii huonompi olis jos ei kumpikaan toimis.Mä oon ollut suihkussa viimeksi joskus, höm, pri kuukautta sitten. Sauna kyllä toimii ja ämpäri ja kauha.
Hyvä kun jompi kumpi toimii huonompi olis jos ei kumpikaan toimis.Mä oon ollut suihkussa viimeksi joskus, höm, pri kuukautta sitten. Sauna kyllä toimii ja ämpäri ja kauha.
Mulla on päinvastoin.Mä oon ollut suihkussa viimeksi joskus, höm, pri kuukautta sitten. Sauna kyllä toimii ja ämpäri ja kauha.
Aika pervooOiskohan jo suihinoton vuoro. Ääää ei ole pästänyt suihin moneen viikkoon ja saunaremontti kestää viellä tään kuun loppuun.
Mä oon ollut suihkussa viimeksi joskus, höm, pri kuukautta sitten. Sauna kyllä toimii ja ämpäri ja kauha.
Tuu tänne nii puhallan korvaan, se parantaa tukanHuomenta!
Tukkaan sattuu...äääää!
Ja mulla. Vaik en ole juonut tai valvonut viime yönä.Huomenta!
Tukkaan sattuu...äääää!
Mut sit sattuu korvaanTuu tänne nii puhallan korvaan, se parantaa tukan
Mut, tukka on sit jo parantunuMut sit sattuu korvaan
Mää join vaan 2 pientä tölkkiä ja silti ihan kauhee olo....en oo juonut aikoihin ni yksikin tuntuu.Ihan hyvin voin jatkaa ilmankin,ei tätä oloa kaipaa kyllä yhtään.Ja mulla. Vaik en ole juonut tai valvonut viime yönä.
Mää, tarjouduin illalla puhaltamaan parantavan puhalluksen sun korvaan, mut menit vain saunaan karkuunJa mulla. Vaik en ole juonut tai valvonut viime yönä.
Millä korvan sit parantaaMut, tukka on sit jo parantunu
Syömällä makkaraaMillä korvan sit parantaa
Parempi juoda limua tms.Mää join vaan 2 pientä tölkkiä ja silti ihan kauhee olo....en oo juonut aikoihin ni yksikin tuntuu.Ihan hyvin voin jatkaa ilmankin,ei tätä oloa kaipaa kyllä yhtään.
Mä tulen tänä iltana sun hoidettavaksi.Mää, tarjouduin illalla puhaltamaan parantavan puhalluksen sun korvaan, mut menit vain saunaan karkuun
Niinpä. Mietin että mikä idea on alkoholittomissa siidereissä vaikka kun sehän on ilman alkoholia vaan jotain limpparin tapasta....Parempi juoda limua tms.
Hö mokomaAika pervoo
Jos tykkää sidukasta mutta ei halua humalaa?Niinpä. Mietin että mikä idea on alkoholittomissa siidereissä vaikka kun sehän on ilman alkoholia vaan jotain limpparin tapasta....
Mulla on saunavuoro mutta ei se ole niin kiva kuin mitä olis oma sauna kun vois mennä saunaan just silloin kun haluais ja tykkäis. Ei aina just silloin huvita kun se aika olis.Mulla on päinvastoin.
Taloyhtiössä kyl on sauna, mut jos mä ny ottaisin vuoron vaik lauantaiksi niin hukkaan se vois mennä kun en mä voi etukäteen tietää missä mä olen ensi lauantaina.
Suihku toimii joka päivä ja siellä tulee käytyä joka päivä. Paitti päivinä jolloin keskityn juopotteluun. Kuten tänään.
Nii,no onhan noita tullu lipitettyä siis niitä alkoholittomia mutta onhan ne vähän jännän makusia.Mielummin sitte vaikka sitä limua.Enkä mä limuakaan juo ku joskus.Jos tykkää sidukasta mutta ei halua humalaa?