Huomenia!Huomenta! Vettä sataa täälläkin.
Sitä samaa ajattelin ulkona kasvojenpesupäivä ja ilmakin raikastuu.Huomenia!
Mut keksin mä jo yhden positiivisen asian satestakin. -Ei pölyä! Ei siitepölyä eikä maantiepölyä!
Mä aloitin peittojen pesun mutta tänään sekään ei onnistu. Tai onnistuu, mutta se kuivauspuoli on hankalaa...Tänään ei voi jatkaa ikkunoiden pesuprokkista, joten pesen isoja tekstiilejä. Nyt vuorossa verhot.
Harvinainen aurinkoinen kohta, täällä sataaHuomenta murut.
Täällä on ihana ja aurinkoinen ilma
Päiväpeitot ja sijauspatjojen suojukset on jo pesty, mutta täkit on ongelma. En uskalla laittaa untuvatäkkiä pesukoneeseen. Paljonkohan pesula ottaisi noiden pesusta? Talvitakki täytyy sinne viedä kuitenkin.Mä aloitin peittojen pesun mutta tänään sekään ei onnistu. Tai onnistuu, mutta se kuivauspuoli on hankalaa...
Pesula ottaa vissiin ihan kiitettävästi, kymppejä, ellen väärin muista.Päiväpeitot ja sijauspatjojen suojukset on jo pesty, mutta täkit on ongelma. En uskalla laittaa untuvatäkkiä pesukoneeseen. Paljonkohan pesula ottaisi noiden pesusta? Talvitakki täytyy sinne viedä kuitenkin.
On iso 9 kilon kone ja kuivausrumpukin on 8:lle kilolle. Yhden untuvatakin pesin ja se meni ihan liiskaksi. Pitää harkita, mutta ehkä kokeilen tuolla littanalla takilla ja harjoittelen pesua.Pesula ottaa vissiin ihan kiitettävästi, kymppejä, ellen väärin muista.
Veljenvaimo pesee aina itse untuvatäkkinsä. Pesu onnistuu helposti mutta kuivatuksessa pitäisi olla rumpu.
Niin on ja koko päiväksi luvattu aurinkoistaHarvinainen aurinkoinen kohta, täällä sataa
SOLlillä peite 25-42 euroa! Tolla saa jo uuden täkin. Kyl osaavat kiskoa...On iso 9 kilon kone ja kuivausrumpukin on 8:lle kilolle. Yhden untuvatakin pesin ja se meni ihan liiskaksi. Pitää harkita, mutta ehkä kokeilen tuolla littanalla takilla ja harjoittelen pesua.
Neljä kymppiä per täkki, voi apuaSOLlillä peite 25-42 euroa! Tolla saa jo uuden täkin. Kyl osaavat kiskoa...
Mutta, pesuainetta vain tilkka ja tennispallon kera kuivausrumpuun niin pitäisi toimia.
Muistaakseni kaikki peitto- ja tyynypesut toivat silleen, että ensiksi vain kastelevat, sit vasta pesuaine sekaan ja on ylimääräisiä huuhteluja.Mielen koneisa olisi ollut oma untuvapesuohjelma. Olisin sellaisen halunnut, mutta Mielen koneissa luukku aukeaa eri suuntaan kuin muissa. Hankala laittaa kylppäriin.
Mä oon ollut suihkussa viimeksi joskus, höm, pri kuukautta sitten. Sauna kyllä toimii ja ämpäri ja kauha.Oiskohan suihkun vuoro. Ääää ei ole päässy saunaan moneen viikkoon ja saunaremontti kestää viellä tään kuun loppuun.