....jep, ma oon paikalla ...oksennetaan yhdessa...mitä ihme tunteilua tääll taas on
Vittu kun mun sydäntäni ei lääketieteellisesti vaivaa sitten mikään. Verenpaineetkin on samat kuin kolkytä vuotta sitten. Jos tarkkaan katsoo, niin maksa- arvoissa vois olla sanomista.kyl sen saa uudestaan henkiin, sit se tapetaan taas, mut taas se herää ja on valmis rakastamaan.
oletko ikinä antanu sille sirpaleelle mahdollisuutta kasvaa täydeksi. ei ne muut sitä kasvata, sie itse sen teet. sit voi tulla peppi joka vie sen.Vittu kun mun sydäntäni ei lääketieteellisesti vaivaa sitten mikään. Verenpaineetkin on samat kuin kolkytä vuotta sitten. Jos tarkkaan katsoo, niin maksa- arvoissa vois olla sanomista.
Sydän kun särkyi niin jäljelle jäänyt sirpale keskittyy pitämään minut hengissä. Muut sirpaleet eivät kiinnosta ketään.
Nain. Amen.oletko ikinä antanu sille sirpaleelle mahdollisuutta kasvaa täydeksi. ei ne muut sitä kasvata, sie itse sen teet. sit voi tulla peppi joka vie sen.
Vielä se Peppi tulee ja ehjää sirpaleetVittu kun mun sydäntäni ei lääketieteellisesti vaivaa sitten mikään. Verenpaineetkin on samat kuin kolkytä vuotta sitten. Jos tarkkaan katsoo, niin maksa- arvoissa vois olla sanomista.
Sydän kun särkyi niin jäljelle jäänyt sirpale keskittyy pitämään minut hengissä. Muut sirpaleet eivät kiinnosta ketään.
samma häär, rillasin naudan paahtopaistin ja hyvää oliVuoden ekat grillaamiset grillattu
Piti vähän aikaistaa kun ukkokulta lähti to the road again. Sohva, lonkero ja el clasico on illan ohjelmassa
kunhan tääl jäät viä hiukan harvenee niin pääsee kuhaa paisteleen. ja affenia savustaan. mut hyvältä näyttää ja varmaan maistuu.Iltapalaksi savukalapihvejä ramenmunilla ja jogurttikastikkeella.
Oliko toi mulle?
Iltaa
Elokuvailta näköjään, katellaan leffoja isännän kanssa.
Siis Mintulle ja HertalleSanohan terveiset tähdelle ja tuikkeelle