The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyl sen saa uudestaan henkiin, sit se tapetaan taas, mut taas se herää ja on valmis rakastamaan.
Vittu kun mun sydäntäni ei lääketieteellisesti vaivaa sitten mikään. Verenpaineetkin on samat kuin kolkytä vuotta sitten. Jos tarkkaan katsoo, niin maksa- arvoissa vois olla sanomista.

Sydän kun särkyi niin jäljelle jäänyt sirpale keskittyy pitämään minut hengissä. Muut sirpaleet eivät kiinnosta ketään.
 
Vittu kun mun sydäntäni ei lääketieteellisesti vaivaa sitten mikään. Verenpaineetkin on samat kuin kolkytä vuotta sitten. Jos tarkkaan katsoo, niin maksa- arvoissa vois olla sanomista.

Sydän kun särkyi niin jäljelle jäänyt sirpale keskittyy pitämään minut hengissä. Muut sirpaleet eivät kiinnosta ketään.
oletko ikinä antanu sille sirpaleelle mahdollisuutta kasvaa täydeksi. ei ne muut sitä kasvata, sie itse sen teet. sit voi tulla peppi joka vie sen.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
oletko ikinä antanu sille sirpaleelle mahdollisuutta kasvaa täydeksi. ei ne muut sitä kasvata, sie itse sen teet. sit voi tulla peppi joka vie sen.
Nain. Amen.

Siina sirpaleessakin kun on voimaa ja tahtoa ja halua. Ja jopa se yksi liekillinen voi hyvin ja hienosti paikata ne muut sirpaleet isoksi kauniiksi kokonaisuudeksi, jota vain koristavat ne ompeleet :)

Ja. Peppi pitaa siita sitten hyvaa huolta :).

Tamanhan me jo tiedammekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Vittu kun mun sydäntäni ei lääketieteellisesti vaivaa sitten mikään. Verenpaineetkin on samat kuin kolkytä vuotta sitten. Jos tarkkaan katsoo, niin maksa- arvoissa vois olla sanomista.

Sydän kun särkyi niin jäljelle jäänyt sirpale keskittyy pitämään minut hengissä. Muut sirpaleet eivät kiinnosta ketään.
Vielä se Peppi tulee ja ehjää sirpaleet
 
Oliko toi mulle?

Ei sen väliä, koska olotilani on semmoinen että voisi ollakin.

Paitti että mulle ei vuosiin ole tullut kankkusta. Semmoiselle mä nauraisin. Ja kun tää putki päättyy niin mulle ei tule kankkusta vaan vieroitusoireet. Ne ei naurata eikä poistu parilla kaljalla.

Mut kohta mä alan kattomaan Wallanderia ja korkkaan tän päivän viidennen Jallun.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä