Pyykkinarut vaihdettu, lakanat ulos kuivumaan
Ehkä pesasen grillin ja avaan grillikauden
Ehkä pesasen grillin ja avaan grillikauden
Hyvin täällä voidaan, mömmöt on kohillaan ja nyt viikolla tehdyt kontrollikokeet sairaalassa totesivat, että kaikki on ok.Mömmöt kohillaan? Mites siellä voidaan?
Kai sä nyt edes nuotion saat pihalle aikaseks, paista siinä sitä maggaraaHellurei. Arska paistaa. Ihan tekis mieleni grillata, mutta ku mun grilli on vielä exällä, eikä mulla oo nyt autoa et pääsisin sen hakee ko toi ukkonenkin on moottorin kimpussa koko päivän.
Se on hyvä se,uusi kevät koittaa vähän niinkuin kirjaimellisestiHyvin täällä voidaan, mömmöt on kohillaan ja nyt viikolla tehdyt kontrollikokeet sairaalassa totesivat, että kaikki on ok.
No joo toi kyllä onnistuis, mutta en jaksa alkaa tappelee märkien puiden kanssa.Saahan naapuria ampua ilmakiväärillä
Kai sä nyt edes nuotion saat pihalle aikaseks, paista siinä sitä maggaraa
TekosyitäNo joo toi kyllä onnistuis, mutta en jaksa alkaa tappelee märkien puiden kanssa.
Älä selitä, et vaan laiskuuttas viitti tehä nuotiooNo joo toi kyllä onnistuis, mutta en jaksa alkaa tappelee märkien puiden kanssa.
Tekosyitä
Älä selitä, et vaan laiskuuttas viitti tehä nuotioo
Mun pitäs suoriutuu tonne renkaiden vaihtoon mutta nyt jäin jumittaa tähän, toisaalta siellä nyt on ainakin 3 muutakin autoo että mikä kiire tässä sillätavalla nyt on.Totta
Pitäis kyl lähtee ulos, vaikka patikoimaan ko on niin nätti ilma. Mut perse painaa liikaa..
Mulla ei ees oo kesärenkaita vielä.. Pitäis varmaa alkaa kattelee ja ostelee pikkuhiljaaMun pitäs suoriutuu tonne renkaiden vaihtoon mutta nyt jäin jumittaa tähän, toisaalta siellä nyt on ainakin 3 muutakin autoo että mikä kiire tässä sillätavalla nyt on.
Mun ei tarvi renkaita ostella mut ei kyllä vaihtaakaan kunhan vääntäydyn paikalle.Siinäkin jo ihan tarpeeksMulla ei ees oo kesärenkaita vielä.. Pitäis varmaa alkaa kattelee ja ostelee pikkuhiljaa
Ota kottikärryt mukaanTotta
Pitäis kyl lähtee ulos, vaikka patikoimaan ko on niin nätti ilma. Mut perse painaa liikaa..
alkaa jo lähenee joulu kun jouluelokuvia tuleeKyllä tässä pitää nyt suoriutua joten kivaa päivän jatkoa itse kullekin !
Heitä bensaa nii syttyy.No joo toi kyllä onnistuis, mutta en jaksa alkaa tappelee märkien puiden kanssa.
ethän unohda välikausihaalareitaAutoista keskustelu siirtynyt grilleihin, kyllä se on kevät. Olipas mukavat nuo retro- ja vintagemessut, tykkäsin.
LIIKUNTA AUTTAA, JOTEN YLÖS ULOS JA LENKILLEJa toinen päivä päänsärkyä. Tänään alkoi aamulla.
Otin 2 burana 600. Auttoi vähäksi aikaa.