Boobabe
Sama täällä.Nii,no onhan noita tullu lipitettyä siis niitä alkoholittomia mutta onhan ne vähän jännän makusia.Mielummin sitte vaikka sitä limua.Enkä mä limuakaan juo ku joskus.
Sama täällä.Nii,no onhan noita tullu lipitettyä siis niitä alkoholittomia mutta onhan ne vähän jännän makusia.Mielummin sitte vaikka sitä limua.Enkä mä limuakaan juo ku joskus.
Mä olen joskus juonut maitoa.Mä en ole koskaan maistanut alkoholittomia.
Pöh. Rasvaton maito maistuu ihan veden ja maidon sekoitukselle.Mä olen joskus juonut maitoa.
Sitäpaitti rasvaton maito on paras koskaan keksitty krapulalääke, jos vaan masu sitä sietää.
Rasvaton maito on pahaa eikä sitä voi laittaa kahviin.Mä olen joskus juonut maitoa.
Sitäpaitti rasvaton maito on paras koskaan keksitty krapulalääke, jos vaan masu sitä sietää.
On sulla söpö avatar.Pöh. Rasvaton maito maistuu ihan veden ja maidon sekoitukselle.
Ja iho ^^Mie lopetin rasvattoman maidon juomisen ja siiryin kokonaan soijamaitoon, sopii hyvin kahviin ja puuroon ja välillä jopa juonkin iltapalalla ja vatsa kiittää
Joo,tottaJa iho ^^
Oliko sulla vatsavaivoja?Mie lopetin rasvattoman maidon juomisen ja siiryin kokonaan soijamaitoon, sopii hyvin kahviin ja puuroon ja välillä jopa juonkin iltapalalla ja vatsa kiittää
Oli vatsavaivoja jonkin verran,vaikka välillä pysty maitotuotteita käyttämään pienen määrän ilman oireita,nyt huomaa paremmin eron olossa,kun ei käytä ollenkkaan. Laktoosittomista tuotteista en oo tykänny kuin jogurteistaOliko sulla vatsavaivoja?
Mulla on kamala turvotus ja vatsakipuja. Tällä viikolla olin kokeissa. Saa nähdä löytyykö mitään.Oli vatsavaivoja jonkin verran,vaikka välillä pysty maitotuotteita käyttämään pienen määrän ilman oireita,nyt huomaa paremmin eron olossa,kun ei käytä ollenkkaan. Laktoosittomista tuotteista en oo tykänny kuin jogurteista
Toivottavasti selviää onko laktoosi vai mikä syyllinen.Mulla on kamala turvotus ja vatsakipuja. Tällä viikolla olin kokeissa. Saa nähdä löytyykö mitään.
Laktoositon ruokavalio on kokeiltu. Ei ollut vaikutusta.Toivottavasti selviää onko laktoosi vai mikä syyllinen.
Harmi, ettei ollu apua. Entäs gluteeni,onko vaikutusta?Laktoositon ruokavalio on kokeiltu. Ei ollut vaikutusta.
Sitä "ne" kuulemma katkaisuklinikalla juopoille juottaa. Ja paljon.Pöh. Rasvaton maito maistuu ihan veden ja maidon sekoitukselle.
Ei ole sitäkään. Eiköhän vaiva selviä.Harmi, ettei ollu apua. Entäs gluteeni,onko vaikutusta?
Mä juon joka päivä. Maitoa. Kevytmaitoa, rasvattomasta en tykkää.Mä olen joskus juonut maitoa.
LapamatoMulla on kamala turvotus ja vatsakipuja. Tällä viikolla olin kokeissa. Saa nähdä löytyykö mitään.
Paheksun päiväsänkyilyäMenin sänkyyn. Alkoi vätystää.